Gå til innhold

TV-Kort som ikke vil funke.


Halfman

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et ''Hauppauge WinTV PVR500 OEM'' TV kort som jeg ikke får til og funke.

jeg bruker et abit IS7 hovedkort.

problemet er at jeg ikke får installert drivern på det. når jeg starter opp med kortet. så finner windows kortet og ''installerer'' det så går jeg inn på cden som fulgte med. så får jeg opp en feil melding om at den ikke finner Dll filen ''hcwpnp32.dll'' og jeg laset den ned og plaserte den i C:\windows\system32

men jeg får forsatt ikke installert programme... hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, takk,  fikk installert drivern,  men Windows media senter finner ikke kortet. =\

er det noen andre programmer som jeg kan se på TV med for og teste?

6590161[/snapback]

 

Da du skriver at den ikke finner kortet, mener du at du ikke finner signaler da du skal søke inn kanaler eller noe sånn? :hmm:

Lenke til kommentar
ok, takk,  fikk installert drivern,  men Windows media senter finner ikke kortet. =\

er det noen andre programmer som jeg kan se på TV med for og teste?

6590161[/snapback]

 

Da du skriver at den ikke finner kortet, mener du at du ikke finner signaler da du skal søke inn kanaler eller noe sånn? :hmm:

6590201[/snapback]

 

 

Når jeg er i Windows media senter så går jeg inn på live TV og der kommer det opp en feil melding om at den ikke finner kortet. men Radio delen funker som bare det i Windows Media Senter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...