Gå til innhold

DELL bærbar m/ Merom først i månedsskiftet sep/okt


Anbefalte innlegg

I følge Dell-salgsmannen jeg snakket med på tlf i dag. uvisst hvor mye han er å stole på, men han prøvde nå ikke å prakke på meg en annen maskin, så jeg ser ikke hvorfor han skulle bløffe... :hmm:

 

Har en bærbar som synger på siste verset, men får vel bare holde ut et par mnd til da :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje Dell Norge er litt treigere enn USA, pluss at de helst vil selge ut det de har av Core Duo først? I så fall kan jo slutten av September stemme, kanskje.

 

Fillern å. Satt omtrent her med fingeren på Kjøp-knappen, nå som det er RAM og harddisk tilbud og greier, og så begynner jeg å lese litt mer nøye her på forumet, og opptager at jeg bør vente et par måneder p.g.a Merom! Greit nok at det alltid kommer noe bedre, men om det bare er snakk om en måned eller to, kan jeg vente. Men kjipt er det uansett.

Lenke til kommentar

Dette blir vel bare gjetting, men jeg spør allikevel:

 

Når Merom da kommer, vil dette da bli et par tusen kroners tillegg, som en oppgradering man kan velge overfor Core Duo? Slik at man får opp flere CPU valg, men at disse nye CPUene vil være en del dyrere enn de nåværende CPUene?

 

Eller, det vil si - uansett om man kan velge mellom gammel/ny type; tror dere Merom vil bli dyrere (i Dell maskinene) enn de nåværende?

Lenke til kommentar
Dette blir vel bare gjetting, men jeg spør allikevel:

 

Når Merom da kommer, vil dette da bli et par tusen kroners tillegg, som en oppgradering man kan velge overfor Core Duo? Slik at man får opp flere CPU valg, men at disse nye CPUene vil være en del dyrere enn de nåværende CPUene?

 

Eller, det vil si - uansett om man kan velge mellom gammel/ny type; tror dere Merom vil bli dyrere (i Dell maskinene) enn de nåværende?

6596315[/snapback]

 

 

Merom blir nok ganske utvilsomt dyrere en Yonah ja, om det er det du mener...

Lenke til kommentar

Mener å ha lest i en artikkel på hw.no at den store ytelsesforskjellen vil ikke komme før de blir montert i maskiner basert på det nye Santa Rosa-brikkesettet som kommer til våren. Inntil da vil pc'er med Merom-prosessorer være basert på samme brikkesett som Yonah-maskiner, dvs I945-brikkesettet. Men selv om ytelsen ikke blir dramatisk mye bedre med denne kombinasjonen, skal prosessoren visstnok gi betydelige fordeler med tanke på strømforbruk og varmeutvikling.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...