Gå til innhold

hurtigtastkombinasjoner og vennene hans.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hva slags løsninger bruker de forskjellige som har _mange_ knapper å ta seg av rundt om? Jeg levler for tiden en shaman, og med de mange, mange ting som skal befinne seg innenfor "rask" rekkevidde til enhver tid blir det raskt fullt.. er det shift-1/2/3/4 som er det beste? eller finnes det enklere løsninger? Hvordan kan man f.eks få DAB til å markere hvilken bar som er "ibruk" av 1-9? (når man bruker shift1-9).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg behøver er enkel tilgang på totems (15-16), enkel tilgang på offensive spells (dvs 8-9 stk), tilgang til war stomp, ghost wolf o.l.. Alt i alt trenger jeg en intiutiv måte å bruke 20-30 knapper på.. :) Jeg får prøve å jobbe litt med det.

6590430[/snapback]

 

ctrl+1234...9

shift+1234...9

alt+1234...9

 

div keys rundt wasd..

Lenke til kommentar

Hvis du er litt lur, og virkelig trenger en masse hurtigtaster så ar du ingame å skifter gå tastene fra ASDW til SDFE, du vil da ha AZXCVGTRWQ bokstavene i en ring rundt * Gå tastene * En veldig grei løsning, men trengs litt tid til å bli vandt med og kan være uvandt for mange.. men fungerer fortsatt utrolig bra for de som mestrer det :D

Lenke til kommentar

Kjøp Logitec G15, da har du 18 ekstrataster som du kan binde til de andre Actionbarene;) Siden jeg pvper en del som druid har jeg laget med noen kjekke macroer som er bunnet til de tastene for buffing etc. For eksempel har jeg en macro som lyder:

/target Dessundómie (mitt navn)

/casst Gift of the Wild(rank7)

 

En enkel macro som med et tastetrykk targeter jeg meg selv og buffer meg selv, uten og oppta en plass i main actionbaren

Lenke til kommentar

Jeg (som warlock) har funnet en grei løsning på alle mine problemer.

 

Bruker tall opp til 5 (når ikke lengre uten å løfte opp fingrene fra w/a/d), har bindet shift+1-6 for dyret mitt, bruker alle de vanlige tastene rundt i grunn for å navigere, shadowbolt på Q og wand på E. Bruker alle knappene på muse (4) - ettersom jeg brukte de samme knappene i Counter-strike (den gangen vi var i verdens-eliten :p).

 

Alt går helt automatisk. Også flytter jeg igrunn litt rundt på hva jeg trenger på de forsjellige bossene eller PvP. F.eks mount knappen blir banish, howl of terror eller rett og slett mana drain. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Hvis du er litt lur, og virkelig trenger en masse hurtigtaster så ar du ingame å skifter gå tastene fra ASDW til SDFE, du vil da ha AZXCVGTRWQ bokstavene i en ring rundt * Gå tastene * En veldig grei løsning, men trengs litt tid til å bli vandt med og kan være uvandt for mange.. men fungerer fortsatt utrolig bra for de som mestrer det :D

6591225[/snapback]

Fornuftig ;)

 

Har selv skrevet en liten tråd angående dette, og den finner du her.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...