Gå til innhold

Disconnecter når jeg leverer quest.


Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt store problemer med at jeg disccer hver gang jeg skal levere quest. Dette skjedde etter at jeg innstallere noen nye interface addons, men har nå slettet både Mappa Interface og WTF. WDB, men problemet er der fortsatt.

 

Er det noen som har hatt samme problemer og som kanskje vet hvordan man fikser dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde selv problemet under beta testingen, og i starten av release, nå er det så lenge siden jeg fiksa det så husker ikke helt hva jeg gjorde ;) men tror det meste skal stå her http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post202513

6589707[/snapback]

Jeg hadde også problemer med disconnects rett etter release, og tror dette ordnet problemet mitt (fra forum-linken):

 

Disable any option labeled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming

Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex

(the exact wording of this option may vary)

Note: You may need to select Force 10 Full Duplex for an older network.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet av og til. Det hender konsekvent bare når jeg leverer quests. Men ikke hver gang.

 

Det har ingen ting med addons å gjøre, ettersom jeg har spillt på en annen maskin uten noen addons og fått samme bug.

 

Har også lagt merke til at jeg noen ganger har fått system message som f.eks. "Quest accepted: Whiskey Slim's Lost Grog" Når buggen discer meg. Whiskey Slim questen hadde jeg abandonet tidligere.

 

 

[EDIT] Tillegg: Tror ikke det har med nettverkskort eller PC hardware å gjøre heller, ettersom jeg får samme bug på to forskjellige maskiner, med helt forskjellig oppsett og lokasjon.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Jeg tenker det har med å gjøre at du har et hovedkort som har nForce3 eller 4, stemmer det? Kjent problem og kan fiskes, men du har allerede ordnet det så jeg leter ikke frem noen linker.

 

Edit: Leste tydeligvis ikke Pug sin post godt nok, han har løsningen med "Checksum offload"en.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...