Gå til innhold

Noen som vet om et bra portal system?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurte på om noen kunne anbefale et virkelig bra portal system som baserer seg på php og mysql. Hvis dere tar en titt på MyWebpage så skjønner dere kanskje hva jeg er ute etter.

 

Portalen bør være veldig bruker vennlig da meningen er at jeg bare skal sette opp løsningen mens det er andre svært uerfarne som skal oppdatere siden med lenker, innhold, gallerier, menyer osv.

 

Hvis noen som vet om en praktisk løsning ville jeg vært veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Takk for svar...Har kikka på drupal og vil nok si at dette virka litt simpelt og da tenker jeg på selve layouten av sida. (Mulig meg som tar feil)

 

Jeg har vært inne og kikka på opensourcecms.com problemet er bare at det er så mange å velge mellom og jeg vet ikke helt hvilken som vil dekke mine behov best?

 

Det jeg er ute etter er et CMS system som enkelt gjør det mulig for meg og "konvertere" min nåværende side KennelQuantos.com til CMS system slik at oppdatering blir enklere.

 

Det jeg i hovedsak seer etter i valget mitt er :

 

Mulighet til å opprette menyer i CMS`et

Opprette nye sider

Lage gallerier

Link side (med flere kategorier)

 

Ville vært veldig fint om dere kunne tatt en tur innom min nåværende side tror nok dere da vil få en bedre forståelse av hva jeg er ute etter

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...