Gå til innhold

Mekka noen mafiabilder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, skikkelig kule bilder dette! :) Moro at noen lager sånne også. Bortsett fra at såret på halsen til han karen ikke skal se sånn ut når det kuttes (bruker å bli mer rettskåret uten noe hakk, og ganske lite synlig utenfor knivbladets område, bare at det strekker seg littegrann ut fra bladet liksom..) og at det røyker fra kulehullet.. :p Syns det var dritkult

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de hadde blitt i s/h. Men moro setting, litt utenom det vanlige som blir lagt opp her.

 

Nå er ikke jeg noen ekspert, men det burde vel se mer brent ut rundt kulehullet om han ble henrettet på kloss hold på første bildet. Spesielt med tanke på røyken som stiger der. Men bra gjennomført. Kunne kanskje klart seg uten tunga ut av munnen, synes det gjør det litt fake.

Lenke til kommentar

første bilde var igrunnen svin bra! men må si meg enig med Marius E, Røyken ut fra kulehullet i pannen så ikke helt overbevisende ut, syns du skulle spart deg for den, røyken fra sigaren ser også noe tjukk ut, håper for min del at den ikke er ekte, for da trenger jeg et par briller :p Men alt annet var virkelig bra! :thumbup:

 

Andre bilde er så som så med, jeg er ikke noe kjempefan av kniv mot strupe heller da men :p og ingen av de 2 på bilde minner meg så veldig om mafia duder. Hva med og dra en helt sjuk sleik på han med kniven og gi han med slipset et hårklipp eller en megasleik der også? :p

Røyken på det andre bilde så mer "ekte" ut.

 

MVH. Kjempe mafia fan! AKA. SCV :p

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...