Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Harddisken klikket og ALT er borte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette

Er en trial på tuneup utilites, som du kan bruke til å gjennomopprett filer du har slette, men hva mener du at alt er borte? Har du sletta dem, da maskinen bare redigert navnet på filene, og kommer til å skriver over dem hvis du ikke har lagret masse rart over dem da.

 

Men kan du forklarer hva som skjedde?

Endret av vjhn90
Lenke til kommentar

du må nok forklare litt mer om hva som har skjedd.

har du formatert?

 

harddisken min fikk blackout engang og jeg måtte reinstalle windows, opplevde da at mange filer var blitt borte dette med service pack 1, når jeg la inn service pack 2 dukket filene opp igjen

Lenke til kommentar

Det som skjedde var at harddiskene min bare klikket, dataen fant dem plutselig ikke. Jeg endret noen kabler (være seg master og slave disken) og omgjorde dette igjen, da var plutselig absolutt alt borte. Har opprettet en partisjon hvor jeg har installert windows, men har ikke rørt den andre disken og den andre delen av partisjonen (dvs. ikke formatert). Her finner jeg noe ved å bruke et program, men disse koster mye penger fordi man laster ting opp på internett. Det ene gratisprogrammet jeg har funnet er rett og slett ikke godt nok og finner ikke filene. Vet at programmene eksisterer, bare lurte på hvilke som er gode å bruke samt ikke koster skjorta, det får heller bli en nødløsning om jeg er nødt. Forøvrig en takk til alle som viser så stor vilje til å hjelpe, jeg er imponert.

Endret av Krissgj
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
... Har opprettet en partisjon hvor jeg har installert windows, men har ikke rørt den andre disken og den andre delen av partisjonen (dvs. ikke formatert).

6590152[/snapback]

Oppretting av partisjon på harddisken og installaering av Windows på denne partisjonen kan ha redusert muligheten til å redde filene dine. GetDataBack (kommersielt) har en trial-versjon som ihvertfall kan fortelle deg hva du har mulighet for å redde. Kommersielle programmer er ofte de beste til slike jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...