Gå til innhold

Border Collien Aristo


FaMe

Anbefalte innlegg

Ser at flere poster bilder av kjæledyrene sine, så da tenkte jeg at jeg skulle gjøre det samme. Aristo er en Border Collie Hannhund som nærmer seg 7 år. Han har flere ganger deltatt på landslaget i lydighet (fruen som trener med ham).

post-60476-1154291078_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om bildet skal ha med så mye bakgrunn, så synest jeg at den bør være mer uklar om den skal være uklar.

6586043[/snapback]

 

Tja, er delvis enig med deg, bortsett fra at jeg synes bakgrunnen er uklar nok, det er selve bakgrunnen som er "problemet". Bakgrunnen er rett og slett litt rotete. Men nå postet jeg uansett ikke dette bilder på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter, men mere for å vise frem mitt kjæledyr :)

Lenke til kommentar
Men nå postet jeg uansett ikke dette bilder på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter, men mere for å vise frem mitt kjæledyr  :)

6586149[/snapback]

Dette ER tross alt fotokritikk og ikke en "show of" del av forumet... ;)

her er en tråd med hundebilder foreksempel. :Hundetråden

 

Bildet er greit, men ikke noe ekstraoridinært sånn sett..

Pent bilde av en Pen 7åring.. ;)

 

Hilsen en som har postet hundebilde på kritikken selv...

(men da med tanke på kritikk) :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Men nå postet jeg uansett ikke dette bilder på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter, men mere for å vise frem mitt kjæledyr  :)

6586149[/snapback]

Dette ER tross alt fotokritikk og ikke en "show of" del av forumet... ;)

6586389[/snapback]

 

Hvis du leser hva jeg skriver en gang til, så kanskje du forstår det bedre da. Har da ikke sagt noe sted at jeg ikke ville ha kritikk, men poengterte at jeg ikke postet bildet på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter. Hvis du leser mitt svar så ser du kanskje at jeg også svarer på den første kritikken som ble gitt.

 

For all del, kjør kritikk, men jeg forventer ikke de helt store "wow'ene!" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...