Gå til innhold

N73 eller K800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vurder om du trenger EDGE. Vær klar over dårlig utbygd 3G fører til redusert hastighet på 3G. På mange steder utover storbyene vil faktisk EDGE gi raskere surf. Vurder også Nokias generelt bedre kvalitet hva taster og morropinne angår. I følge de som har begge mobiler er de omtrent like raske i menyene. Dette takket være en omskriving av Series 60, 3.edition.

De som har SE anbefaler sikkert SE og vise versa, jeg har hatt SE et år og anbefaler Nokiaen, nå som kamera ikke er noe dårligere i hvertfall.

Ser man på videodelen, regnes det med at N73 er overlegen K800i

Lenke til kommentar

Har også hatt begge telefoner og anbefaler å kjøpe en N73.

Nokia har nå nesten like god batterilevetid, N73 har en mye bedre skjerm og er like rask i menyene.

 

Bakdekselet på K800i ser billig ut og får riper når du bare se på den (kanskje litt mer viktig for oss jenter :blush: ).

N73 har en fin matt finish og er overlegen i design og kvalitet.

Lenke til kommentar

Det er da en stor forskjell mellom de, ift at Nokia bruker Symbian? Jeg har testet ut hvordan det er på en simulator på nokias sider og jeg synes nå det slår SE ned i støvla. Jeg har vært en trofast SE-bruker siden min første mobil, men nå går jeg med glede over til Nokia. Synes helheten virker mye bedre og ikke minst har den mye bedre kalenderfunksjoner.

 

Som SE-folk sier jeg Nokia :yes:

Endret av lipo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...