Gå til innhold

hva er forskjellen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Særdeles dårlig topic må jeg si.

Forskjellen mellom disse to MIST'ene er at den ene (dyreste/siste linken) har avtagbare/modulære kabler. Dette gjør at du må kjøpe kabler ved siden av, men kan gi en del ryddigere kabinett fordi du ikke trenger å la ubrukte kabler slenge rundtom.

Personlig har jeg gått for den med standard kabelsett, da jeg ikke trenger avtagbare kabler og ihvertfall ikke gidder å betale såpass mye ekstra for det. Men valget er jo ditt ;)

Lenke til kommentar

tusen takk for hjelp.... men, er det noen annen forskjell også? blei litt forvirra for på den billigste stod det 20/24 pins kontakt.. og det stod ikkje på den andre...

 

og når eg gikk inn på utvidet info stod det mye om den billige og lite om den dyre.. har omtrent ingen peiling på strømforsyning og det er sikkert banale spørsmål.... :innocent: men hadde vert fint på fått alt oppklart :)

 

 

 

takk på forhånd, trojanhorse :thumbup:

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke står så mye informasjon på den dyrere, er nok at alle informasjonen allerede står på den billige. :) Strømforsyningene er, ihvertfall som jeg vet, helt identiske med unntak av kabel/tilkoplings-typen. En god strømforsyning, som mange her på forumet har.

 

EDIT: tok vekk smileyfesten.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...