Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig nett, vil bytting av leverandør hjelpe?


Anbefalte innlegg

Hmm..Da er det kanskje litt dumt, siden jeg er ganske så aktiv BF2-spiller. Men jeg ringer til Nextgentel imorgen og hører hva de har å si, sier jeg ifra her hva de sier!

 

Tusen takk for hjelp så langt!

 

-

Martin-sama!

6583867[/snapback]

 

Tviler på at det hjelper å ringe til NGT, men de klarer sikkert å overtale deg, uten at det egentlig er noe poeng. Responstiden vil øke litt, men ikke noe særlig, men du kan jo ringe BC og forhøre deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm..Da er det kanskje litt dumt, siden jeg er ganske så aktiv BF2-spiller. Men jeg ringer til Nextgentel imorgen og hører hva de har å si, sier jeg ifra her hva de sier!

 

Tusen takk for hjelp så langt!

 

-

Martin-sama!

6583867[/snapback]

 

Tviler på at det hjelper å ringe til NGT, men de klarer sikkert å overtale deg, uten at det egentlig er noe poeng. Responstiden vil øke litt, men ikke noe særlig, men du kan jo ringe BC og forhøre deg.

6584685[/snapback]

 

 

Tro meg, jeg har snakket med BC veldig mange ganger..Jeg begynner å kjenne disse folkene der...Jeg har ringt support og spurt om det er noe de kan gjøre, men det er ikke det...Ska prøve å ikke bli lett overtalt av NGT, men vil høre hva de sier..Nettet kan ikke bli verre ihvertfall!

 

-

Martin-sama

Lenke til kommentar
..Nettet kan ikke bli verre ihvertfall!

Trust me! Aldri finn på å velg NGT. Ta heller Telenor. Jeg er møkklei det selskapet no, driver å ringer de på 07979, står 13:13 akkurat no på mobilen og jeg har rykka 3 plasser :cry: ..

Jeg har 6 Mb linje og aldri vært over 3000 på spedometeret her på hw.no. I dag har jeg 1000.

Må vi ha nedetid når man skifter fra NGT til Telenor?

Lenke til kommentar

problemet er er jo at han ikkje han få telenor då dei ikkje leverer på den lengda som det er mellom kunde og sentral.

 

Bisetning om nedetid mellom operatørskifte:

Det skal vere same montøren som gjer begge jobbene så dermed skal ikkje nedetida vere meir enn nokre minutt.

Lenke til kommentar

Jeg tenker jeg har sittet i noen timer ang ustabilitet på Nøtterøy. Det sies at det er norges værste kobber her, og det tviler jeg ikke på. Kjente en som jobba i BC (slutta for noen mnd siden), og vi brukte endel timer på å tweake og prøve det som var mulig. Tviler sterkt på at det vil hjelpe noe som helst å bytte levrandør. Ring og si at de skal sette teknisk på saken, og at om det ikke blir bedre så bytter du leverandør. Har du forresten ringt dem og spurt om bisplus? (Snakk med teknisk, de vanlige "supportfolka" kan ingenting.

Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg har sittet i noen timer ang ustabilitet på Nøtterøy. Det sies at det er norges værste kobber her, og det tviler jeg ikke på. Kjente en som jobba i BC (slutta for noen mnd siden), og vi brukte endel timer på å tweake og prøve det som var mulig. Tviler sterkt på at det vil hjelpe noe som helst å bytte levrandør. Ring og si at de skal sette teknisk på saken, og at om det ikke blir bedre så bytter du leverandør. Har du forresten ringt dem og spurt om bisplus? (Snakk med teknisk, de vanlige "supportfolka" kan ingenting.

6588670[/snapback]

'

 

Har ikke snakket med dem om det, kan kanskje gjøre det ja..Men jeg tror det vil høres veldig rart ut, jeg er bare 15 år, vet kun at Bisplus er en eller annen teknologi som ADSL2 bruker, så skal jeg snakke med de teknisk ansvarlige på BC om noe jeg knapt vet hva er. Men jeg kan vel prøve..

 

Bare ringer deg til BC-support og ber om å få snakket med teknisk?

 

-

Martin-sama

Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg har sittet i noen timer ang ustabilitet på Nøtterøy. Det sies at det er norges værste kobber her, og det tviler jeg ikke på. Kjente en som jobba i BC (slutta for noen mnd siden), og vi brukte endel timer på å tweake og prøve det som var mulig. Tviler sterkt på at det vil hjelpe noe som helst å bytte levrandør. Ring og si at de skal sette teknisk på saken, og at om det ikke blir bedre så bytter du leverandør. Har du forresten ringt dem og spurt om bisplus? (Snakk med teknisk, de vanlige "supportfolka" kan ingenting.

6588670[/snapback]

'

 

Har ikke snakket med dem om det, kan kanskje gjøre det ja..Men jeg tror det vil høres veldig rart ut, jeg er bare 15 år, vet kun at Bisplus er en eller annen teknologi som ADSL2 bruker, så skal jeg snakke med de teknisk ansvarlige på BC om noe jeg knapt vet hva er. Men jeg kan vel prøve..

 

Bare ringer deg til BC-support og ber om å få snakket med teknisk?

 

-

Martin-sama

6588879[/snapback]

 

Jeg er bare 16 :)

 

Ringer Bluecom, sier at du har hatt store problemer i det siste, og ber om å få snakke med teknisk. Tror det fungerer slik at teknisk ringer deg opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...