Gå til innhold

Fifa 2006 og triks? (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, jeg er litt hypp på å se om folka her inne har noen lure triks på lager i fifa 2006, sånn i tilfelle jeg ikke kan alle.

 

Jeg tenker da på ting som holde L1 inne på frispark for å få hardere skudd, altså den type triks, alle mulige komboer til finter, pasninger og trekk generellt.

 

Sleng opp det dere kan :)

6582719[/snapback]

 

Erm... FIFA06 som den som kom ut i oktober?

 

Jeg kan skru bad-ass skruer, á la en som Roberto Carlos i prøve-VM 1997 frisparket.

 

Prøv på practice, bare keeper, ta den beste skyteren (Kaká, Carlos, Beckham, Rooney, Gerrard og Scholes tror jeg funker bra), still deg på venstre siden av 16 meter'n hvis du har en høyrebeint spiller og vice versa. Sikt på motsatt kryss, skyt og rett før spilleren (på TV'en) skyter, så vrir du den høyre analogen (tror jeg, bruker xbox, men det virker på PS også) i en flytende bevegelse rundt i en sirkel, og se på effekten, det blir deilig. Vanskelig å få til i kamp men det er verdt det.

 

Altså:

 

1. Still deg på riktig sted.

2. Sikt.

3. Skyt

4. Vri analogen.

5. Enjoy.

 

Går også an å sende langpasning fra motstanderens midtsirkel og i mål. Går kanskje 1 av 50 ganger, fett er det nå...

 

Så... funket det? Det kan være begge analogene, husker ikke hvilken. Prøv tre på høyre, har du ikke fått det til, prøv venstre og gå sånn helt til det virker.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Ok, jeg er litt hypp på å se om folka her inne har noen lure triks på lager i fifa 2006, sånn i tilfelle jeg ikke kan alle.

 

Jeg tenker da på ting som holde L1 inne på frispark for å få hardere skudd, altså den type triks, alle mulige komboer til finter, pasninger og trekk generellt.

 

Sleng opp det dere kan :)

6582719[/snapback]

 

Erm... FIFA06 som den som kom ut i oktober?

 

Jeg kan skru bad-ass skruer, á la en som Roberto Carlos i prøve-VM 1997 frisparket.

 

Prøv på practice, bare keeper, ta den beste skyteren (Kaká, Carlos, Beckham, Rooney, Gerrard og Scholes tror jeg funker bra), still deg på venstre siden av 16 meter'n hvis du har en høyrebeint spiller og vice versa. Sikt på motsatt kryss, skyt og rett før spilleren (på TV'en) skyter, så vrir du den høyre analogen (tror jeg, bruker xbox, men det virker på PS også) i en flytende bevegelse rundt i en sirkel, og se på effekten, det blir deilig. Vanskelig å få til i kamp men det er verdt det.

 

Altså:

 

1. Still deg på riktig sted.

2. Sikt.

3. Skyt

4. Vri analogen.

5. Enjoy.

 

Går også an å sende langpasning fra motstanderens midtsirkel og i mål. Går kanskje 1 av 50 ganger, fett er det nå...

 

Så... funket det? Det kan være begge analogene, husker ikke hvilken. Prøv tre på høyre, har du ikke fått det til, prøv venstre og gå sånn helt til det virker.

6582764[/snapback]

 

ja, fifa fra oktober i fjor ja :)

 

Takk for tipset, trur jeg har gjort det før, uten å mene det hehe.

 

Kom med flere hvis noen har :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...