Gå til innhold

Ditt Mest Ønskede Spill?


Anbefalte innlegg

gleder meg så utrooooooolig til det nye gta spillet som kommer på ps3 :D

6581574[/snapback]

 

Og Xbox 360. Og 360 versjonen vil også få ekslusivt materiale. Men kjøp deg PS3 og GTA 4 for 6000kr du, istedenfor 360 og GTA 4 for 3000kr. Bare dumt å spare penger så lenge man kan punge ut 3000kr mer og attpåtil få den dårligere versjonen.

6581987[/snapback]

Ummhhh.... Og når er noe av dette blitt bekreftet? Hva er ekstra-materialet i 360 versjonen? Er det i det hele tatt avslørt noe som helst utenom at Microsoft kjøpte retten til å annonsere det?

 

Folk burde være litt mer kritisk til PR-tullprat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gleder meg så utrooooooolig til det nye gta spillet som kommer på ps3 :D

6581574[/snapback]

 

Og Xbox 360. Og 360 versjonen vil også få ekslusivt materiale. Men kjøp deg PS3 og GTA 4 for 6000kr du, istedenfor 360 og GTA 4 for 3000kr. Bare dumt å spare penger så lenge man kan punge ut 3000kr mer og attpåtil få den dårligere versjonen.

6581987[/snapback]

Ummhhh.... Og når er noe av dette blitt bekreftet? Hva er ekstra-materialet i 360 versjonen? Er det i det hele tatt avslørt noe som helst utenom at Microsoft kjøpte retten til å annonsere det?

 

Folk burde være litt mer kritisk til PR-tullprat.

6582098[/snapback]

 

Uh, Peter Moore sa dette på E3 foran tusenvis av mennesker? GTA 4 vil få ekslusivt materiale på Xbox Live.

 

At the E3 conference, it was revealed that Microsoft has struck a deal with Grand Theft Auto maker Rockstar to provide exclusive GTA 4 content for Xbox 360.

 

Although Grand Theft Auto IV will be released on several platforms (including PS3), Rockstar will provide exclusive episodic content for the game via Xbox Live Marketplace.

 

http://www.xb360info.com/xbox/news/281

Lenke til kommentar
gleder meg så utrooooooolig til det nye gta spillet som kommer på ps3 :D

6581574[/snapback]

 

Og Xbox 360. Og 360 versjonen vil også få ekslusivt materiale. Men kjøp deg PS3 og GTA 4 for 6000kr du, istedenfor 360 og GTA 4 for 3000kr. Bare dumt å spare penger så lenge man kan punge ut 3000kr mer og attpåtil få den dårligere versjonen.

6581987[/snapback]

Mr. Sarcastic strikes again!

 

"Men kjøp deg PS3 og GTA 4"

Her er greia, Staal: Eg trur ikkje der er nokon her som føler at dei trenger løyve frå deg for å kjøpe noko dei har lyst på. Har det forresten slått deg at Brian_N kanskje i tillegg skal bruke PS3-en til å spele ANDRE spel enn GTA 4? Eg spør fordi det ser ut som om du i stor grad har basert "kaste bort 3000 kroner"-argumentet ditt på at det ikkje er tilfelle.

 

Uansett, denne tråden skal vere om kva folk gledar seg til. Trådar der folk kan drive krigføring mot "fiendekonsollen" er der nok av. Kva med å seie kva DU gledar deg til, i staden for å rakke ned på det andre ser fram til?

 

Kay

Lenke til kommentar
gleder meg så utrooooooolig til det nye gta spillet som kommer på ps3 :D

6581574[/snapback]

 

Og Xbox 360. Og 360 versjonen vil også få ekslusivt materiale. Men kjøp deg PS3 og GTA 4 for 6000kr du, istedenfor 360 og GTA 4 for 3000kr. Bare dumt å spare penger så lenge man kan punge ut 3000kr mer og attpåtil få den dårligere versjonen.

6581987[/snapback]

Mr. Sarcastic strikes again!

 

"Men kjøp deg PS3 og GTA 4"

Her er greia, Staal: Eg trur ikkje der er nokon her som føler at dei trenger løyve frå deg for å kjøpe noko dei har lyst på. Har det forresten slått deg at Brian_N kanskje i tillegg skal bruke PS3-en til å spele ANDRE spel enn GTA 4? Eg spør fordi det ser ut som om du i stor grad har basert "kaste bort 3000 kroner"-argumentet ditt på at det ikkje er tilfelle.

 

Uansett, denne tråden skal vere om kva folk gledar seg til. Trådar der folk kan drive krigføring mot "fiendekonsollen" er der nok av. Kva med å seie kva DU gledar deg til, i staden for å rakke ned på det andre ser fram til?

 

Kay

6582227[/snapback]

 

Gleder meg ikke til noenting, har mer enn nok bra spill til min Sega Meagdrive. Bryr meg ikkee om grafikk, kun gameplay.

Lenke til kommentar
Uh, Peter Moore sa dette på E3 foran tusenvis av mennesker? GTA 4 vil få ekslusivt materiale på Xbox Live.

 

At the E3 conference, it was revealed that Microsoft has struck a deal with Grand Theft Auto maker Rockstar to provide exclusive GTA 4 content for Xbox 360.

 

Although Grand Theft Auto IV will be released on several platforms (including PS3), Rockstar will provide exclusive episodic content for the game via Xbox Live Marketplace.

 

http://www.xb360info.com/xbox/news/281

6582160[/snapback]

Ja, men hva er det eksklusive materialet bestående av? En nytt brett? En ny bil? En turban med 360 logo på? Barter på alle horene? Små interaktive datamaskiner plassert rundt i spillverdenen med Windows operativsystem som kræsjer med en gang man trykker på de? Teksturene på alt gress farget rosa?

 

Det er ingenting som er blitt sagt som tilsier at 360 versjonen kommer til å være bedre. Microsoft har betalt for å få annonsere spillet, mer vet man ikke. Og ingenting tilsier at ikke også Sony kan betale for "eksklusivt materiale". Selvom det hadde hjulpet å vite i det hele tatt et lite plukk om hva de mener med "eksklusivt materiale". Så vent med å utrope den beste versjonen til man har sett noe fra spillet i det minste.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Wii:

Legend of Zelda: The Twilight Princess

Super Mario Galaxy (Har ikke spillt noe særlig Mario siden NES men dette ser utrolig underholdende ut)

Resident Evil

 

PC:

Half-Life 2: Episode 2

The Settlers - 10th Anniversary

Age of Conan

Gothic 3

Neverwinter Nights 2

Teamfortress 2 og Portals

+++

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Ja, men hva er det eksklusive materialet bestående av?

6582635[/snapback]

 

Et nytt oppdrag? Flere biler? Nye klær til duden? Større verden?

 

Staal, kom deg ut av tråden min. Dette er hva folk gleder seg til, og ikke en psykopatisk fanboy-krig om hva folk synes er bortkasta og ikke. Si hva du gleder deg mest til eller dra, denne tråden har ikke behovet for din BS.

 

Ubegrensede muligheter, og kjenner jeg Rockstar riktig så blir det dritbra.

Lenke til kommentar
Når noen forbaskede negere av noen fanboys kommer inn og påstår at jeg kommer med tull når jeg påpeker at 360 versjonen får eksklusivt materiale må jeg jo sette disse intetvitende nerdene på plass.

6582785[/snapback]

 

Staal !

En uhøflig kommentar til og 7 dagers ferie vil bli innvilget sammen med warn.

Flere poster slettet.

 

Et gult kort gitt !

 

mvj

jarmo

Lenke til kommentar
Staal !

En uhøflig kommentar til og 7 dagers ferie vil bli innvilget sammen med warn.

Flere poster slettet.

 

Et gult kort gitt !

 

mvj

jarmo

6582971[/snapback]

 

Tusen takk. Føler at tråden er tilbake til sitt gamle jeg.

 

Nåh... Noen som venter på Forza 2? 300 biler, muligheter til å pimpe alle. Lamborghini Murciélago er bekreftet. Blir deilig med Logitechs nye ratt.

Lenke til kommentar
Staal !

En uhøflig kommentar til og 7 dagers ferie vil bli innvilget sammen med warn.

Flere poster slettet.

 

Et gult kort gitt !

 

mvj

jarmo

6582971[/snapback]

 

Tusen takk. Føler at tråden er tilbake til sitt gamle jeg.

 

Nåh... Noen som venter på Forza 2? 300 biler, muligheter til å pimpe alle. Lamborghini Murciélago er bekreftet. Blir deilig med Logitechs nye ratt.

6583002[/snapback]

 

Forza 2 ? Huff. Hvis det blir som det første holder jeg meg langt vekk. Gran Turismo er jo så mye bedre at det nesten blir latterlig.

Lenke til kommentar
Forza 2 ? Huff. Hvis det blir som det første holder jeg meg langt vekk. Gran Turismo er jo så mye bedre at det nesten blir latterlig.

6583048[/snapback]

 

 

Hører du på deg selv nå? Innser du hvor feil det er? Forza var dritbra, og Forza blir enda bedre. Tenker jeg får back-up av dere andre...

6583079[/snapback]

 

Kjør et løp i Forza og se på reprisen. Gjør så det samme i GT3 eller GT4. Gran Turismo ser bortimot ekte ut. Forza ser så uekte og dårlig ut at det blir komisk i forhold. Og at det bare er 30fps hjelper jo heller ikke akkurat mot GT`s 60fps.

Lenke til kommentar
Forza 2 ? Huff. Hvis det blir som det første holder jeg meg langt vekk. Gran Turismo er jo så mye bedre at det nesten blir latterlig.

6583048[/snapback]

 

 

Hører du på deg selv nå? Innser du hvor feil det er? Forza var dritbra, og Forza blir enda bedre. Tenker jeg får back-up av dere andre...

6583079[/snapback]

 

Kjør et løp i Forza og se på reprisen. Gjør så det samme i GT3 eller GT4. Gran Turismo ser bortimot ekte ut. Forza ser så uekte og dårlig ut at det blir komisk i forhold. Og at det bare er 30fps hjelper jo heller ikke akkurat mot GT`s 60fps.

6583117[/snapback]

 

Nå er Forza 2 60 fp/s... så det funker ikke som argument. Begge fikk 9/10 av Gamer, så... Og Next-Gen betyr bare økt realisme på Forza 2. Har sett bilder av F2 og det ser ikke uekte ut. Forza er ikke noe latterlig i forhold til GT. Mulig GT er bedre, men Forza er ikke noen vits.

Lenke til kommentar

Jo. En dårlig vits.

 

Selv Enthusia på PS2 som 99% av folket her inne ikke engang har hørt om, knuser Forza ned i støvlene.

 

At det skal være 60fps denne gangen tror jeg ikke før jeg ser det. MS sa det samme om PGR3, men driten endte opp, som jeg visste, med 30fps. Men man kan jo håpe at MS endelig har skjønt viktigheten med 60fps.

Lenke til kommentar

Der er mange spel eg ser fram til, men sidan du spør etter det eg gledar meg mest til, og dette står i kategorien "konsoll", må svaret bli...Final Fantasy XIII. Eg har vore ein stor fan av FF-serien sidan eg oppdaga Final Fantasy VII når eg var i militæret. Både det, og seinare favoritten FFVIII, hjalp meg gjennom mang ei natt i vaktbua. Når FFX kom til PS2 relativt tidleg i konsollen si levetid, imponerte det både når det gjaldt spelbarheit, grafikk, musikk og historie. Eg håpar på at XIII skal klare det samme på PS3. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Kjør et løp i Forza og se på reprisen. Gjør så det samme i GT3 eller GT4. Gran Turismo ser bortimot ekte ut. Forza ser så uekte og dårlig ut at det blir komisk i forhold. Og at det bare er 30fps hjelper jo heller ikke akkurat mot GT`s 60fps.

 

Trodde du sa du ikke brydde deg om grafikk, bare gameplay... :roll:

 

 

Uansett, neste spill jeg kjøper meg er Kingdom Hearts 2 som ikke har kommet til Europa enda, og Final Fantasy XIII!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...