Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen min slår seg av, innimellom.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp skiftet endel på min datamaskin, deriblant har jeg oppgradert fra 1gb til 2gb ram, også har jeg skiftet harddisk til en slik 74 GB Western Digital D Raptor.

Å idag fullførte jeg siste brikken i min oppgradrings prosess med å skifte ut strømforsyninga på pc'n, det gjorde jeg fordi jeg hadde fått høre at det var hovedproblemet mitt nå etter jeg hadde oppgradert min pc.

 

Fordi jeg har slitt med at pc'n slår seg helt av ja etter en stund, jeg sitter på pc'n å surfrer/photoshop/hører musikk, å plutselig kan den slå seg helt av å starter på nytt, dette har skjedd 4 til 6ganger de siste 2dagene å derfor skiftet jeg strømforsyning, fordi den jeg hadde var kun max 300w, den jeg har nå er en HIPER 580W SLi Ready strømforsyning, den skal være en av de sterkeste på markedet og er Global Awards Winner.

 

Men etter jeg skiftet den har jeg fortsatt problemet at den skrur seg av, har dere noen ide'er om hvordan jeg kan ordne dette her? sånn at jeg kan sitte på pc'n uten å riskiere at alt jeg driver på med slår seg av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Kan vere snakk om overoppheiting. Var plaga med det tidlegare. Maskina restarta grunna dårleg kjøling. Få tak i eit program der du kan overvåke tempen i maskina. PcWizard verkar fint til slike oppgåver

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...