Gå til innhold

Tøffe butikker med militære saker o.l i køben.


edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok inn endel sverd og slikt fra storbrittania uten trøbbel for noen år siden. Det er ikke ulovlig så lenge du ikke hugger av noen hodet, tror jeg. Mine sverd henger bare på veggen uansett så :)

6579073[/snapback]

Ja, det kan da alle si? "Jaja, AK'n min henger bare på veggen til pynt da :) "

Lenke til kommentar

 

 

Våpen tillatt innført uten tillatelse

 

 

En rekke våpen, våpendeler og produkter er tillatt innført til Norge uten at du trenger tillatelse fra politi eller lensmann. Dette gjelder blant annet:

 

* luftgevær/luftpistol

* signalpistol

* redningsgevær

* harpungevær og startvåpen (det forutsettes at våpenet er konstruert på en slik måte at de ikke kan avfyre skape patroner og/eller at våpenet ikke lett kan bygges om til å kunne avfyre skarpe patroner. Dette gjelder også gasspatroner).

* sverd

* air-softgun

* paintball

 

Er så lov så :)

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Uskyldige spretterter er det ikke lov å ta inn uten tillatelse. Men et ypperlig drapsvåpen, samuraisverd (katana) kan du fint importere. Ser for meg en litt forvirret unge som har spillt for mye samuraispill løpe rundt i gaten og slakte folk :roll: Jaja. Er vel sikkert fordi sverd regnes som pyntegjenstander.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...