Gå til innhold

Nokia N73 i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med en prisforskjell på 25% mellom k800 og n73. Så er det jo mange som velger den billigste, siden det er nesten de samme funksjonene på telefonene.

6573716[/snapback]

 

"nesten de samme funksjonene på telefonene"?.. Nokiaen er en symbian-telefon.. Så jeg vil nok si den er en god del mer avansert enn K800, med tanke på programmer og muligheter.

Lenke til kommentar

Så raser jo K800i nedover i pris nå, som den bør gjøre. At N73 er en alvorlig konkurrent er etter min mening en håpløs uttalelse. Når det gjelder kamera ja endelig, men resten; bare glem det ! N73 er mange hakk over K800i og bør heller sammenliknes med SE P990 når/dersom den kommer en gang utover høsten.

Hadde K800i hatt EDGE skulle jeg vurdert den, at den i tillegg "bare" har trippelbånd GSM gjør ikke telefonen mer atteraktiv for meg.

At heller ikke kamera er særlig bedre enn min gamle k750i gjør den lite spennende.

2990,- får du N73 får hos mobildata til mandag, med fri 120. DEN SKAL JEG HA!!

 

K800i hadde en sinnsyk pris med en gang den kom også.

Lenke til kommentar
Med en prisforskjell på 25% mellom k800 og n73. Så er det jo mange som velger den billigste, siden det er nesten de samme funksjonene på telefonene.

6573716[/snapback]

 

"nesten de samme funksjonene på telefonene"?.. Nokiaen er en symbian-telefon.. Så jeg vil nok si den er en god del mer avansert enn K800, med tanke på programmer og muligheter.

6573931[/snapback]

 

koster 2500kr med netcom

Lenke til kommentar
Her er et bilde tatt med kameraet.

 

Litt dårlig kvalitet iom at det var tatt i fart. Skal legge ut et nytt snart..

6590690[/snapback]

Flott. Selv om bildet var blitt uskarpt pga. farten, er det to veldig positive ting med det: 1. Det ser ut til at Nokia har retta opp i mye av den grusomme oppskarpingen vi så på 6280. 2. Det var en grisekul bil du hadde klart å knipse... ;)

 

Venter spent på fortsettelsen... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er det autofokus på n73?

6594209[/snapback]

Les artikkelen du.

6595180[/snapback]

 

Lettere å bare skrive ja istedenfor les artikkelen du :p

6659214[/snapback]

Men hva har man lært da? At man får svar om alt man spør om på forumet selv om du spør i tråden til en artikkel der svaret står? :p

 

Stå på, Arehei. ;)

 

God artikkel, har bare skumlest den foreløpig, men skal nærlese etterpå. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...