Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor jeg ikke har hørt om dette spillet før lurer jeg på. Jeg klarer ikke å skrive min mening enda siden dette må jeg bare bruke resten av kvelden på :)

Fy satan for ett spill ! Det er lenge siden om aldri jeg har sett ett spill med såpass til kvalitet. Dialogen er noe av det kuleste jeg har hørt på lenge. Ingen cheezy linjer og gameplayet er dødsbra. Grafikken er faktisk så enorm at min PC kneler faktisk. Dette krever enda mer enn Oblivion for å si det mildt.

 

Men back to gaming :) Dere må bare teste dette ut !

Lenke til kommentar
3Ghz, 2GB DDR Dual Channel, nVIDIA 6800GT.  Er skjermkortet som ikke holder. Funker ok på Medium kvalitet.

 

Spillet her er verdt en oppgradering alene.

6573940[/snapback]

 

Ok . Har litt bedre system enn du har der så da satser jeg på at det går greit hos meg.

Bra fysikk i spillet?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Maskinen min kneler også, se maskinvaren min i siggen. Må nok kraftigere lut til ja. Men så ser jo spillet svært flott ut. Mulig at det litt dårlig optmalisert, så vi får se når det kommer ut. Fysikken føles flott ut!

 

Spillet har hentet mange flotte elementer fra GUN også. Føles godt.

Hesten sprinter dessuten innmari raskt :D

Lenke til kommentar
Maskinen min kneler også, se maskinvaren min i siggen. Må nok kraftigere lut til ja. Men så ser jo spillet svært flott ut. Mulig at det litt dårlig optmalisert, så vi får se når det kommer ut. Fysikken føles flott ut!

 

Spillet har hentet mange flotte elementer fra GUN også. Føles godt.

Hesten sprinter dessuten innmari raskt :D

6573996[/snapback]

 

Scorer ca 1000 mere enn deg i 3dmark 05 testen. Synes det er på tide at vi får spill som krever litt. Vært få spill i det siste som faktisk er krevende.

 

Ta gjærne noen bilder av demoen for vi som ikke får spilt ennå :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...