Gå til innhold

Jakten på High Tech :D


Anbefalte innlegg

Good Morning!

 

Jeg håper på litt hjelp fra dere mobilkjente når jeg skal velge meg ut en ny dings.

 

Her er kriteriene:

Symbian.

Edge.

Stor og skarp skjerm.

Gode taster.

Rask i menyer og i smsskriving.

Og lang batteritid.

 

Det jeg skal bruke den til:

Se filmer.

Leke meg litt med programmer og alt av nedlastning.

Ring&sms

Surfe.

 

Pris: 2K-4K.

 

Sånn.

Ut ifra de kriteriene, har jeg sett meg ut 6280. Jeg var faktisk nesten helt bestemt på den. Men så leste jeg ufattelig mange klager, og kommentarer på dårlig batteritid. :/

 

Videre sjekka jeg ut N70 og N73. Men siden N70 har så dårlig batteritid, slo jeg den nesten ifra meg. Om noen har noen innvendinger på det området, tas de imot med takk.

N73 har jeg ikke sett noen tester av enda, så jeg veit ikke hvordan batteritiden skal være på den. Men de samme tallene som på N70 står oppført under 73-modellen.

 

Ellers sikla jeg litt på noen av Sony Ericssons modeller; M600i, K800i (null edge, så nei..), E61 (herlig batteritid og skjerm. Dessverre litt dyr)

 

Altså, det jeg vil ha hjelp til er gode råd, og innvendinger om jeg tar feil på noen punkter.

Er E61 verdt å kjøpe når jeg vil surfe og se video på en stor skjerm? Den har jo meget god batteritid)

 

:dontgetit: Elin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. : ) Jeg skal ta en kikk på K790i. Det er nettopp edge/3g jeg vil bytte om på.

 

Og til 6280kommentaren, jeg fikk med meg at det ikke er en symbian telefon. Det er det som gjør at jeg ikke heller til den :/

 

Jeg tror jeg vil ha N73, jeg. Sålenge batteritiden er ok!

 

OT: Er det noen som veit om det er mulig å laste ned filmer ferdig omkoda (eller tilpasset) mobil?

Lenke til kommentar

:no: Ååå. Jeg veit ikke hva jeg skal velge.

 

6280 til 1300kr eller

N73 til 3500kr

 

Veit det er endel bugs med 6280. Og kjøper man på nettet, blir det styr å levere og reparere osv..

 

Jeg er fra Raufoss så det er ikke lett å finne verksteder heller.

Nei, jeg veit, dere har ikke hørt om stedet engang :!:

 

Men altså, jeg er nødt til å bestille tlf i DAG, om jeg skal få den på tirsdag.

 

Hva synes dere, folk? Er N73 verdt 2200kr mer enn 6280? (Symbian er den viktigste minus'n)

Som man kan shoppe i England for? :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...