Gå til innhold

Uforskyld knusing av skjerm, garanti?


Anbefalte innlegg

Her om dagen oppdaga eg at displayet på mobilen min var øydelagt. Ikkje slik at eg ikkje kunne sjå kva som sto der, men det var ein liten svart prikk og sprekker ut fra den. Eg har hakje peiling på korleis dette har skjedd. Det har skjedd i løpet av 20 min. Eg putta den i lomma,tok den opp igjen 20 min seinare og såg flekken, som bare har blitt større og større!! Fekk ikkje noke smell! Den største smellen den fekk var at eg klapsa igjen displayet! Det er bare innerdekselet som er øydelagt. Mobilen var lukka når det skjedde. Det er ingen merker utenpå mobilen what so ever. So dette skjønner eg lite av!. E730 er lett å lage merker i! Dette er veldig frustrerede å øydelegge ein så på denne måten! Mobilen kan bare ha blitt utsatt for ein ørliten smell! Har ikkje hatt andre ting i lommen mens eg hadde den der.

 

Eg synst dette burde bli dekka av garantien. Burde ikkje ein mobil tåle såpass?? Er det ikkje sjangs at eg kan få dette dekket? Kan det være ein svakheit? Når det skal så lite til for at den skal bli øydelagt må det nesten være det??

 

Hjelp! Frustrert og sint!

 

Hva skal eg i så fall si til mitt forsvar når eg leverer mobilen?

Hva vil det koste med evetuelt reiseforsikring osv??

 

Takk på forhand!

Endret av skartun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg synst dette burde bli dekka av garantien. Burde ikkje ein mobil tåle såpass?? Er det ikkje sjangs at eg kan få dette dekket? Kan det være ein svakheit? Når det skal så lite til for at den skal bli øydelagt må det nesten være det??

 

Problemet ligger vel også i at vi i butikken heller ikke vet hva som har skjedd med mobilen... Klart alle kan ha vært uheldige, og nesten ikke vært borti skjermen, men det finnes jo også de som har mistet den på en langt hardere måte...

Å se forskjell på dette er jo helt umulig, og dermed er det nesten umulig å få sånt på garantien også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...