Gå til innhold

God og rimelig mobilforsikring


Anbefalte innlegg

Heisann.. Har nettopp øydelagt mobilen min og lurer på om eg skal skaffe meg mobilforsikring.. Veit det ikkje hjelper den gamle mobilen min masse.. :hrm:

 

Noen som har eit forslag til ein rimelig og god forsikring som dekker det meste?

Den må i tillegg ikkje vere avhengig av å tegne abonement hos den forsikringen ligger hos..

 

Takk på forhand!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.. Har nettopp øydelagt mobilen min og lurer på om eg skal skaffe meg mobilforsikring.. Veit det ikkje hjelper den gamle mobilen min masse..  :hrm:

 

Noen som har eit forslag til ein rimelig og god forsikring som dekker det meste?

Den må i tillegg ikkje vere avhengig av å tegne abonement hos den forsikringen ligger hos..

 

Takk på forhand!

6571800[/snapback]

De fleste operatørene tilbyr forsikring til sine kunder, men det er krav om at operetørens simkort må sitte i mobilen. Jeg mener også at gjensidige tilbyr sine kunder mobil forsikring. Mitt råd er å ringe det selskapet du har dine forsikringer hos og høre om de har noe som dekker din mobil.

Lenke til kommentar

Mobiltlf forsikring, må være det største tullet, noen kan kjøpe.

(700,- for et år?? Er det virkelig riktig)

Forsikring for en liten leketøysdings, til noen få tusen.

Skal tro hvor mange av de som kjøper dette, noen sinne har tenkt på forsikring for sin egen kropp?

 

Tenker ikke på livsforsikring, (de fleste på denne portalen, har vel ingen etterlatte som trenger noe) men på ulykkesforsikring.

Forsikring, som kan hjelpe på fremtiden om sykdommen kommer.

De fleste som blir invalide (90%) blir det som følge av sykdom og ikke ulykke.

Tenk på det et øyeblikk.

Og ja....det kan skje unge mennesker og.

 

Ønsker bare å få frem et lite....aha!

Lenke til kommentar
Mobiltlf forsikring, må være det største tullet, noen kan kjøpe.

 

For telefonens del er jeg forsåvidt enig. Men å forsikre seg mot misbruk kan være kjekt. Hvis man har forsikring gjennom NetCom eller Telenor så får man dekket regningen hvis telefonen blir stjålet. Har man ikke forsikring, må man pent godta å betale dersom noen stjeler telefonen og ringer 829xxxxx i flere timer...

 

Ønsker bare å få frem et lite....aha!

6578854[/snapback]

 

Litt drastisk sammenlikning, men du får fram et godt poeng. Mobiltelefoner koster ikke så mye at det er krise om/når den blir ødelagt eller stjålet. Hvis man ikke klarer et ekstra utlegg på et par tusenlapper, har man ikke særlig god kontroll på økonomien...

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...