Gå til innhold

Filmside med terningkast


Anbefalte innlegg

Jeg lagde en filmside en god stund siden som jeg har oppdatert etterhvert som jeg ser nye filmer. Ved å dra musa over en film kan man se hvilket terningkast jeg ga den. Er denne siden bare irriterende og treig, eller kan den være interessant for folk som trenger et filmtips? Forslag til hva som kan forandres/gjøres bedre?

 

www.stud.ntnu.no/~henrikm/glimtavfilm Obs: krever bredt bånd. Fungerer muligens best i IE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker fint her i Opera, men måtte vente til alt var lastet ferdig for å kunne se terningkasta.

Der er litt treig da og synes den var litt rotete. Et forslag er å lage forsjellige katerogier for filmene f.eks: Action, Drama, Eventyr osv. og kansje du kan lage en søkefunksjon så det er bare til å søke på filmen jeg vil se terningkast av?

Jeg synes også du skal fjerne .gif animasjonen av katten helt nederst på siden.

 

Hvem er det som har satt terningkast på filmene?

Lenke til kommentar
Jeg lagde en filmside en god stund siden som jeg har oppdatert etterhvert som jeg ser nye filmer. Ved å dra musa over en film kan man se hvilket terningkast jeg ga den. Er denne siden bare irriterende og treig, eller kan den være interessant for folk som trenger et filmtips? Forslag til hva som kan forandres/gjøres bedre?

 

www.stud.ntnu.no/~henrikm/glimtavfilm Obs: krever bredt bånd. Fungerer muligens best i IE.

6570665[/snapback]

Lenke til kommentar
Funker fint her i Opera, men måtte vente til alt var lastet ferdig for å kunne se terningkasta.

Der er litt treig da og synes den var litt rotete. Et forslag er å lage forsjellige katerogier for filmene f.eks: Action, Drama, Eventyr osv. og kansje du kan lage en søkefunksjon så det er bare til å søke på filmen jeg vil se terningkast av?

Jeg synes også du skal fjerne .gif animasjonen av katten helt nederst på siden.

 

Hvem er det som har satt terningkast på filmene?

6570839[/snapback]

 

Takk for forslag. Jeg la grunnlag for en slags søkefunksjon ved å skrive tittel under alle filmene. Dermed kan folk trykke CTRL+F og skrive inn filmtittel. Men jeg skal undersøke om jeg kan lage en ordentlig søkefunksjon.

Det er jeg som har gitt terningkast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...