Gå til innhold

TES: Er det mulig å lagre items?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huset i imperial city er veldig billig og fint å lagre ting i. huset koster 2000 og "storage area" koster 400 elns.

 

personelig synes jeg det huset er det beste av dem alle. man har en seng å sove i, en kiste og to komoder å lagre ting i. trenger man mer. selv om det bli pent med display cases der man har de beste itemsene da :p

Lenke til kommentar

Huset i Skingrad er forbasket fint, og det ligger veldig høvelig til, nært Mage Guild (for Destruction spells), og Fighter's Guild som er ved butikkstrøket... og display case gir huset en egen sjarm, og man kan personalize det :D Og tjener'n. 25000 septims :dontgetit:

 

Imperial City er langt fra alt, det er lite, men det er billig og man trenger ikke mer enn det før man får så mange items at det lagger lenge hver gang du skal åpne kister.

 

Bravil er det bare å styre unna, makan til møkkahus...

 

Anvil... det beste huset... 5000 gull, ferdig innredet, stort, kult som bare, og den feteste kjelleren ever. Ever.

 

Har Bruma, Imperial, Anvil, og hadde Skingrad for å sjekke det, men jeg ville ha penga mine tilbake så det ble en liten loading der :ermm:

Lenke til kommentar

Hadde huset i Anvil før som lagrindssted. Veldig fint etter questen ja.

Bruker nå Frostcrag Spire (Wizard's Tower) som lagringssted. Anbefaler alle mage's til å gå til innkjøp av denne plug-in'en!

 

Flott utsikt fra toppen over hele Cyrodiil, portaler til alle Mage's Guild, egen hage for alkemisten, et eget rom fullt av kister til å lagre ting i (tingene er da beskyttet av egne imp's). Det er også et spell og enchanting alter der. Pluss et alter du kan summone forskjellige Atronach's fra. :)

Lenke til kommentar

hehe merker nå at huset i imperial blir litt for lite nå på level 22. men jeg kjøpte det på level 4 elns så det har vært et bra hus/lagringsplass da i 18levler. skal se på huset i skingrad nå snart. skal bli godt å bli kvitt 50k+/- vet ikke total pris jeg men. kanskje jeg ser på huset i bruma også. eller kanskje chorrol.

 

EDIT: skjønner ikke hvorfor folk liker huset i anvil. synes det er alt for mørkt og rotete jeg. det er jo verdt 5000,- men jeg har ikke brukt det enda.

 

 

har hørt at det går ann å betale for oppbygningen av kvatch. er dette mulig? og i såfall er det noe hus der? er noe jeg leste et eller annet sted men tviler egentlig på at det går ann.

 

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...