Gå til innhold

Sang med masse bass til å riste huset.


edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du teste en skikkelig sang, så er

 

Sting - A Thousand Years

 

sangen man må teste. Fra 3:23 å utover går bassen sinnsykt dypt, å da mener jeg dypt. Her er den helt nede på 17Hz. Vanlige høytalere klarer ikke å gjengi lyd her, men man vil se at bass elementene jobber som gale. Har man en high end sub derimot, så merker man morro. Hele huset holder på å rase når jeg gnur opp på denne med min SVS PB12-Plus/2 sub. Mitt Logitech sett som jeg har på PC'en har ikke sjangs til å gjengi dette. Men har dere en fet sub, så anbefaler jeg å teste. Har uppet sangen, så dere kan laste den ned herfra.

 

Vær forsiktig. Denne sangen blåser man lett høytalere med hvis man bare gnur opp, uten å følge med etter ulyder.

 

http://www.home.no/jimramse/Sting%20-%20%2...and%20Years.wma

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Den sangen du anbefalte var ikke så veldig bra.. Men denne slår alt: thx - world's deepest bass(extreme woofer test) En sang jeg får dåtter i øra av hvis jeg hører for lenge på den..

6567769[/snapback]

 

Hvis det er sangen jeg linket til du mener så er det bare en ting som gjør at du ikke får trøkk. Subben / høytalerene går ikke dypt nok. ;)

 

Hvis det er musikk typen du ikke liker, så har jeg en til som trøkker noe sykt, hvis man har anlegg som går dypt nok. Nei, PC speakers duger ikke, selv om det er ett 5.1 eller 7.1 Logitech sett. Disse går som regel ikke dypere enn ca 35Hz. Det gjør faktisk ikke de fleste høytalere heller, så skal man kose deg med disse sangene, så trenger man en skikkelig sub.

 

Denne må dere søke etter selv. Helt sinnsykt trøkk fra 01:06 å utover.

 

Infected Mushroom - Never Ever Land

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Håhåhå. Er det bass du vil teste?

 

Her har du basstesten din: AttentionGrabber Demo TG2006 !!

http://ftp.gathering.org/TG/2006/attention...demo_tg2006.mp3

 

Edit: Også kom jeg på en annen rå breakbeat i farta også gitt:

Pendulum vs Fresh - Tarantula (feat. Spyda & Tenor)

 

Edit2: Og enda en også gitt. Denna skal du virkelig få kjørt bassen din med..

Pendulum vs The Freestylers - Fasten Your Seatbelt

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
Pendulum - Slam (trykk på høyttalerikonet ved siden av låttittel for å høre)

Herlig drum'n bass med fet melodi og grisefet bass. Hadde vi vært på 90-tallet hadde disse gutta blitt minst like store som Prodigy.

Ja det skal du ikke se bort i fra. Pendulum er intet mindre enn geniale!

 

Her kan man lese litt om gutta:

http://www.breakspoll.com/profile_detail.a...filetype=Artist

 

Albumene Breakbeat Kaos og Hold Your Colour anbefales på det sterkeste.

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...