Gå til innhold

Arghh, har jeg driti meg ut eller?


Anbefalte innlegg

lurer bare på om socket 754 å socket 939 går om hverandre?

 

 

 

 

har 754 nå å har vist bestilt meg en 939 selv om jeg fulgte prisguiden på hardware.no, søkte da på socket 754... men det kom vist opp 939 hos digihome.no å bestilte den uten å tenke på å sjekke om det var en 754.....

ARGHHHHH!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres merkelig ut for meg at 2 sokkeler skulle gå om hverandre.. tar jo vekk litt av vitsen med forskjellige sokkeler.. men du har vel angrerett?

6567077[/snapback]

 

 

He he he he, regnet med det.. Men fikk jo opp denne cpu'n som et alternativ når jeg søkte på prisguiden hos hardware.no

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=9811

sjekk ut linken, å se på digihome.no sin cpu.

Lenke til kommentar
Går helt greit å levere den tilbake på angrefrist.

Bare kontakt digihome.no og si ifra.

 

Det negative med det er at du må betale posten for frakten tilbake, og at du må vente noen dager før du får pengene tilbake så du kan kjøpe deg ny en :p

6567978[/snapback]

 

 

He he he he, ga f*** i å returnere det jeg, kjøpte heller et nytt hovedkort.... nesten billigre det enn å begynne å base med retur å div...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...