Gå til innhold

TES: Stealth mage? Majors?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sneak, Acobatics og de magiklassene du vil ha er vel det viktigste. Om du vil ha Blade og\eller light armor ved siden av er opp til deg. Dog er det ikke så lurt å bruke light armor.

 

Er hovedfokuset Blade eller Magi?

Endret av Pazman
Lenke til kommentar
Sneak, Acobatics og de magiklassene du vil ha er vel det viktigste. Om du vil ha Blade og\eller light armor ved siden av er opp til deg. Dog er det ikke så lurt å bruke light armor.

 

Er hovedfokuset Blade eller Magi?

6566895[/snapback]

Jeg tenkte kanskje at jeg kunne conjure et bra våpen og gjøre noen store sneak attacks så fortsette med destruction.. Så Destruction og Sneak attack må gjøre bra med skade.

Lenke til kommentar

Takker for hjelpen :)

Nå vet jeg at jeg vil ha Blade, Destruction, Sneak, Acrobatics, Alchemy og muligens Conjuration/Mysticism..

Jeg leste litt på wiki, men var noen ting der jeg rett og slett ikke forsto.

So here comes, enda flere spørsmål:

 

1. Er conjured weapons bra? Eller vil conjuration bli overflødig når jeg får meg noen skikkelige våpen fra andre steder?

 

2. En venn av meg spiller mage, han bruker en slags stav som skyter destruction spells. Er det mulig for den klassen jeg vil bygge å sette inn en saftig sneak attack for så å bruke denne typen staff?

 

3. Kan noen forklare veldig kort hva disse skillsene gjør (ja, jeg så på OblivionWiki, men forsto fortsatt ikke disse):

-Mysticism

-Alteration

-Mercantile

-Speechcraft

Lenke til kommentar

1.

Conjured weapons er bra fram til man begynner å komme i høye levler, da får man de beste våpnene. Conjuration er absolutt noe å satse på uansett.

2.

Teknisk sett er det mulig. Man binder kniven til en hurtigknapp, og staffen til en annen og bytter når man trenger det.

3.

Mysticism:

Tillater deg å beskytte deg selv, enten ved å reflektere skade eller å fjerne negative magieffekter fra en selv.

Alteration:

Åpner låser, tillater å gå på vann, tillater å bære mer enn egentlig mulig.

Mercantile:

Man kan tjene mer penger på å selge items, og om man blir master kan man investere i butikker for å tjene penger på dem.

Speechcraft:

Man har lettere for å overtale folk til å gi deg vitkig informasjon som kan lede til quester ellers ikke tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...