Gå til innhold

AMD64 3200+ driver.


lextop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier det meste. Jeg har lett meg ihjel for å finne driveren til denne, noen som har en url å gi bort?

 

På forhånd takk.

URL til noe som ikke finnes? Dessverre, det har jeg ikke.

6564835[/snapback]

 

Beklager, jeg er helt grønn på dette området. Det er derfor jeg spør her.

Lenke til kommentar

heisann

 

En gang skal være den første.

start heller med å fortelle hva som er galt, så skal du få hjelp med å løse problemet ditt. I praksis vil det bety at du beskriver delene til din maskin, hvordan du har satt sammen, gjerne med bilde, ting du har forsøkt for å utbedre problemet osv.

 

mvh

 

sgc

Lenke til kommentar

Litt OT, men slenger meg like vell på her, siden det dreier seg om drivere til cpu på en måte.

 

Har det noe hensikt å legge in windows på nytt etter cpu skifte ?

Er jo lurt/ nødvendig ved bytte av chipset, og kanskje en fordel ved bytte av GPU.

 

Byttet fra 3000+ til X2 3800+, fikk beskjed om at ny driver var lagt inn, og måtte restarte windows. Og ting fungere greit, men man vil jo ha den siste dråpen med ytelse også :D

 

Edit: Gjelder kanskje ikke så mye drivere likevel, side de først og fremst går på strømstyring og sånt. Men windows velger vel ulike optimaliseringer etter hvilken cpu den finner under instalasjonene ?

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

Jeg fant drivere slik at jeg kunne komme inn på internett, siden jeg fant nettverkskortet osv.

 

Men nå har jeg et nytt spørsmål. Jeg har:

Shuttle SN25P

AMD64 3200+

1GB Kingston HyperX

(2-2-2-5-1)

POV 7900GT (Helt nytt!)

Samsung SpinPoint 80GB

WD 160GB IDE

 

Jeg får ikke installert XP den denne pcen. Jeg kjøpte den brukt, og den forrige eieren hadde Windows 2000 på den. Kan det ha noe å si at han hadde et annet operativsystem?

Hvis jeg skal boote fra XP-cden, kommer jeg ikke til der man lager partisjoner o.l. Den stopper opp på den svarte skjermen som kommer opp før det.

Jeg får formatert og laget partisjoner med Windows 2000 cden.

 

Jeg får ikke oppdatert 2000 til XP gjennom Windows da installasjonen stopper opp før den har begynt.

 

Er det noen som vet hva som kan være galt?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...