Gå til innhold

Hvilken bærbar burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Kan noen med litt peiling være så snill å hjelpe litt?!?

 

Har funnet 2 bærbare på komplett.no jeg kunne tenkt meg, men er ikke helt inne på dette med spesifikasjoner og sånt. Kunne noen gi meg et par stikkord om hvilken jeg burde kjøpe og hvorfor?!?

 

SAMMENLIKNING AV DE TO MASKINENE

 

Har dere evt. tips til andre maskiner i samme prisklasse (på komplett.no)? Skal brukes til studier og muligens litt lettere gaming :)

 

Mange tusen takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke prosessoeren, den har svak buff, aller som har en 7x5 har dårlig buff, men dem som har 7x0 har bedre buff, så jeg ville ikke ha valgt dem, plus prosessorene er old nå da. ikke gå for centrino mer, core solo eller duo / core2 som kommer snart, kan du heller bruk pengene dine på...

Lenke til kommentar

Begge de pcene du sammenligner er relativt utdaterte, til den prisen kan du få mye bedre maskiner etter min mening. Les litt på forumet her, så finner du mye bra informasjon om hvilke merker og komponenter du bør se etter.

 

EDIT: Ellers er jeg enig med naits81, skjermkortet på dv4326, X700, er usammenlignbart mye bedre til spilling enn skjermkortet i dv8354, X200. Så hvis du skal ha en av disse maskinene, anbefaler jeg dv4326.

 

EDIT2: Se gjerne på maskinene som blir foreslått i denne tråden.

Endret av Longboard
Lenke til kommentar

Kjøpte nettop en Zepto 6615WD(tror det var det) til en kamerat.

Det han var ute etter var en bærbar(les:ikke slepbar) som han kunne ha med seg på reisejobber var istand til å spille på.

Denne zeptomaskinen som vi kjøpte via netshop klarte dette uten å svette engang.

Selv orgrimmar(WoW) under business hours var lett match for denne pcen.

Den veier 2,7KG, har dual-intel cpu, 1GB ram og geforce7600go/512MB ram.

Veldig fornøyd med denne PC. Anbefaler deg å skikke litt på de nye zepto maskinene inne på netshop.no.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...