Gå til innhold

Hovedkort, Skjermkort, CPU og RAM til maks 9000.-?


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe nye deler til pc'n min. Og siden det jeg har nå er noen år gammelt må en skifte ut det meste.

 

Har satt opp følgende: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=30349

 

Har dere noen meninger?

 

Pc'n er mest tenkt til spilling og videoredigering samt vanlig bruk som surfing ol.

 

Takker for alle svar på forhånd. :)

Endret av andstr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer ikkje, etter AMD sine prisreduksjoner denne uka er Intel og AMD omtrent likeverdige på pris/ytelse, bortsett fra FX62 som er altfor dyr i forhold til Intel sitt alternativ EX6800, som er mye raskere og i tillegg billigere.

 

Men de vanlige dualcore er omtrent likeverdige med tilsvarende prisete prosessorer fra Intel.

Lenke til kommentar

Nja nå koster en X2 5000 2400,- og en E6600 koster 2600,- ...

En E6600 danker ut en fx 62 uklokket og den klokker helt til 4ghz uten ekstrem utstyr, faktisk på luft så man får mer ytelse pr. krone på conroe og av alle conroe så for man mest ytelse pr. krone på en E6300, men jeg ville ikke valgt noe dårligere enn en E6600 og klokke den da jeg liker det beste av det beste av det jeg har råd til ...

Lenke til kommentar

Conroe skal synke i pris, men det tror jeg ikke er før september/oktober ...

Ramen blir stadig noen kroner billigere ....

Hva med å kjøpe standar utgaven av 7900gt ....

Den er grinanes lett å klokke til ytelse langt (et stykke) over 7900GTX til tross for 256mb vs. 512mb GDDR3

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...