Gå til innhold

Automatisk sortering etter navn i firefox


Gjest Slettet+8745264

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8745264

Jeg bruker FireFox en del, og er interessert i å finne ut hvordan alle bookmarks automatisk kan sorteres etter navn ettersom jeg legger dem til. Det er litt småirriterende å måtte gjøre dette manuelt hver gang noe nytt legges til, dessuten etter å ha gjort dette (høyreklikk -> sort by name) forsvinner menyen, og man må trykke på "Bookmarks" i menyen en gang til..

 

Tips, anyone?

 

EDIT: Ved første øyekast ser det ut til at Google Browser Sync til Firefox gjør dette for meg automatisk..

Endret av Slettet+8745264
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Stemmer, har prøvd dette. Det hjelper faktisk ingenting.. alle nye elementer blir aldri sortert. Når det gjelder det jeg sa om Google Browser Sync viser det seg nå automatisk sortering ikke skjer allikevel her heller.

 

Er det noen måte å unngå at FireFox går ut av dropdown-menyen hver gang jeg sorterer en mappe eller undermappe? Meget tungvint..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Slettet+8745264

Heh, her er jo min gamle tråd om dette jo.. Fremdeles samme problemet i Firefox 3. Er det noen som har kommet over noen addons eller noe som løser dette? Kommer bare over ubrukelige ting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...