Gå til innhold

Starting dumping of physical memory


Anbefalte innlegg

Plutselig i dag når jeg skulle spille BF2 klikka det.

 

Fikk spilt i ca 10min før jeg fikk opp blåskjerm for førstegang med meldingen i topic.

Prøvde tre ganger til, men det var visst ikke bare et blaff.

 

 

Noen som vet hva en slik feilmelding kan skyldes, og eventuelt hva som må gjøres for å fikse det?

 

 

 

Frykter at jeg må kjøpe nye ram brikker. Hvis det er tilfellet bytter jeg ut hele greia og kjøper ny PC, men håper egentlig den holder til neste år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm, har fire disker i PCn nå.

 

Det er vel to muligheter, den Windows er installert på, eller den BF2 er installert på?

 

Jaja, skal først forsøke å installere windows på nytt, noe som sannsynlighvis vil hjelpe. Problemet er jo at disken er på tur til helvette uansett sikkert.

 

Jaja, bra at det snart kommer to 320gig disker i posten da, får tatt litt backup ihvertfal ;-)

 

 

Vet du om noe program som kan teste diskene for feil?

Lenke til kommentar

DICE produkt + MICROSOFT produkt = ikke bra ^^

 

Har sendt inn CPU'en min på angrefrist, så bruker "gammel-PC'n" igjen, og Windowsen ble HELT ødelagt etter jeg installerte BF2.

Fikk blåskjerm i hytt og pine.

 

Har re-installert og oppdatert Windows nå, håper det hjelper.

 

Men BSOD er som regel Windows sin feil, iallfall ikke spillet. :)

Lenke til kommentar

Sorry for spamminga, men det er kanskje kjekt for de få som er interessert i å vite dette.

 

 

Bare sånn at det er sagt, harddisken er nok fucka og må byttes en eller annen gang.

 

Men grunnen til at det ikke funka nå, etter jeg hadde installert alt på nytt var fordi kontrollene ikke var fiksa, alt var blankt. Slik var det før jeg reinstallerte og, men da fikk jeg jo blåskjerm.

 

Trodde det hadde klikka helt for PCn, men det var bare kontrollene som hadde blitt borte. Tenkte på det rett etter jeg hadde laget innlegget, så nå har jeg spilt siden.

 

 

Da funker det ihvertfal, men jeg kommer nok til å skifte to harddisker.

Etter jeg installerte windows på nytt prøver windows å feilsøke på to av partisjonene, begge er på forskjellige fysiske harddisker. Og det ser ut til at de synger på siste verset ja.

 

 

Jaja, jeg har jo allerede to harddisker i posten, men de har jeg planer for. Må vel bestille et par til nå da. Pøkk.

 

 

mao, for å fikse problemet kortsiktig trenger du bare å installere windows på nytt. For å fikse det langsiktig, må du kjøpe ny harddisk.

Lenke til kommentar
mao, for å fikse problemet kortsiktig trenger du bare å installere windows på nytt. For å fikse det langsiktig, må du kjøpe ny harddisk.

6585412[/snapback]

Må jeg instalere Windows på nytt!?

Jeg synes det er rart at jeg har fått dette problemet siden pc'en er splitter ny..!

Lenke til kommentar

Jeg måtte ihverfal installere windows på nytt, har lest litt om det nå og har registrert at flere har måtte gjort det samme.

 

 

Men siden PCn din er helt ny kan det kanskje være minnet ditt, har du hatt problemet helt siden første gang du startet BF2?, eller kom det nå sånn helt uten videre?

Lenke til kommentar

Er det noe likt det som jeg har forklart i denne tråden? Noen ganger har jeg fått "starter dumping av fysisk minne" i denne meldingen, andre ikke.

 

Har installert xp på nytt, og jeg har ikke fått meldingen ennå. Håper jeg ikke får den igjen :)

 

Som du sier, så er det høyst sannsynlig hardisken, da min også er ganske gammel.

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Jeg måtte ihverfal installere windows på nytt, har lest litt om det nå og har registrert at flere har måtte gjort det samme.

 

 

Men siden PCn din er helt ny kan det kanskje være minnet ditt, har du hatt problemet helt siden første gang du startet BF2?, eller kom det nå sånn helt uten videre?

6585846[/snapback]

Oops.. Glømte å si at jeg ikke spilte BF2.. (Skrev inn en post, etterpå fant jeg ut at dette var på BF diskutering plassen..)

Lenke til kommentar
Ok, men du får det opp mens du er inne i windows? bare sånn uten videre?

 

Da er det muligens ramen din, har du mulighet til å prøve andre typer ram?

6590911[/snapback]

Det bruker å skje når jeg spiller cs eller driver på med noe på internetten...

 

Jeg var inne i pc'en idag, og da fant jeg ut at den ene RAM-brikken ikke satt helt på plass, så jeg satte den helt på plass..

Vet ikke om dette kanskje har vært problemet, men jeg har ikke fått den dumping av fysisk minne meldinga igjen :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...