Gå til innhold

Hvordan Uninstallere Internett-Explorer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

under legg til og fjern programvare, så klikker du på legg til eller fjern windows komponeter og haker av Internett Explorer.

 

Men vil egentlig ikke anbefale det, kjekk og ha. En gang iblant støter man på en side som ikke funker helt som den skal i Opera eller hva du nå bruker.

 

IE7 er faktisk ganske så bra også. så ville heller bare oppgradert til den var jeg deg.

Lenke til kommentar
Det er veldig kjedelig de gangene man faktisk trenger IE å ikke ha det, jeg trenger IE til Norsk-TIpping.no, litt vanskelig på Linux, sånn uten videre i hvert fall

6562415[/snapback]

 

jepp, bedre og bare sette den browseren man bruker som standard og la IE ligge ifred på maskinen, så har man det når det trengs. her må jeg faktisk dra frem IE på skandiabanken, Opera9 takler visst ikke den siden. rart siden Opera 8.5 funket fint..

Lenke til kommentar
under legg til og fjern programvare, så klikker du på legg til eller fjern windows komponeter og haker av Internett Explorer.

 

Men vil egentlig ikke anbefale det, kjekk og ha. En gang iblant støter man på en side som ikke funker helt som den skal i Opera eller hva du nå bruker.

 

IE7 er faktisk ganske så bra også. så ville heller bare oppgradert til den var jeg deg.

6562400[/snapback]

 

Jeg har nettopp prøvd å hake av Internett Explorer men det ligger fortsatt i systemet :ohmy:

Lenke til kommentar

Dette er ikkje eit spelrelatert spørsmål. Tråden passer betre i Windowskategorien. Tråd flyttes.

 

-------------------------------------------------------

 

IE er så tett integret i Windows at det ikkje er lett å slette det. Det er heller ikkje anbefalt at du gjer dette da det kan føre til problem. Er det ein grunn til at du vil fjerne IE?

Lenke til kommentar
jepp, bedre og bare sette den browseren man bruker som standard og la IE ligge ifred på maskinen, så har man det når det trengs. her må jeg faktisk dra frem IE på skandiabanken, Opera9 takler visst ikke den siden. rart siden Opera 8.5 funket fint..

6562515[/snapback]

Sleit med å logge meg på eg og, det stoppa på det siste leddet i installeringa av sertifikat og alt det der. Fann etterkvart ut at det var berre å oppdatere sida (trykke F5) når det stoppa, og so gjekk det i orden. No fungerer det heilt fint.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...