Gå til innhold

LG kg800 (Chocolat) vs Nokia 7370


Anbefalte innlegg

Okey, så dette er designer telefoner, jeg vet det, men når jeg først skal bruke litt penger på en ny mob, vil jeg ha en jeg syntes er fin.

Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om hva som er på innsiden, for det er jo det viktigste.

 

Jeg vil gjerne ha et allright kamera, endel plass til musikk/bilder, mulighet for å bruke mp3 som ringetone og bluetooth.

Kan en av disse mobilene her gi meg det?

 

Hvis ikke, har dere da noen anbefalinger?

 

Det haster litt, for jeg er for øyeblikket mobilløs (og har vært det hele sommerferien), så råd og kommentarer trengs.

 

EDIT: Går det forresten ann å kjøpe et minnekort til 7370, og hvor stor isåfall?

Endret av Lill345
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, så dette er designer telefoner, jeg vet det, men når jeg først skal bruke litt penger på en ny mob, vil jeg ha en jeg syntes er fin.

Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om hva som er på innsiden, for det er jo det viktigste.

 

Jeg vil gjerne ha et allright kamera, endel plass til musikk/bilder, mulighet for å bruke mp3 som ringetone og bluetooth.

Kan en av disse mobilene her gi meg det?

 

Hvis ikke, har dere da noen anbefalinger?

 

Det haster litt, for jeg er for øyeblikket mobilløs (og har vært det hele sommerferien), så råd og kommentarer trengs.

 

EDIT: Går det forresten ann å kjøpe et minnekort til 7370, og hvor stor isåfall?

6561419[/snapback]

For å være helt ærlig så syns jeg du burde vente til BenQ Siemens SL91. Det er en definitivt en designer telefon, med litt mer enn de andre designer telefonene. Jeg skjønner at du har ventet lenge, men hvis du bare venter litt til så kan du unne deg en meget god telefon. Men mellom Nokia 7370 og LG Chocolate så vil jeg gått for LG, selv om Nokia har EDGE og Radio.

Lenke til kommentar

Syntes 7370 er utrolig fin, men trenger litt mer enn 10 mb... Blir nok LG på meg.

Har hørt at oversettelsen på LG er dårlig, noe jeg forøvrig har sett selv (det står vente på svensk istedefor på norsk, når man skal ta bile...), men da har jeg den bare på engelsk, noe som går helt bra for meg :)

 

Takk for svar forresten.

 

er det noen som har noen erfaringer med LG Chocolat, så vær vennlige og skriv om dem her :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du ikke har kjøpt telefon, så kan jo E900 fra Samsung virke som et bedre valg enn LG telefonen.

Noen som vet om det er lett å oppdatere programvaren på E900 selv? Eller må man kjøpe en kabel i tillegg for å gjøre det?

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...