Gå til innhold

Bra mobil for ca.3000kr?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å kjøpe en litt over middels mobil.

Det som er viktig for meg :

Skjerm : 1.9" eller større

Skjermoppløsning : 176*220 eller bedre

Kamera : 2megapiksler eller bedre (må ha makro), Video helst 352*288 med 15fps eller mer

Lydkvalitet : burde være veldig høy og klar

Vekt : Under 135g

Innebygd minne : Uviktig så lenge den har minnekort

Blåtann : Ja

Infrarød : Greit å ha

Radio : Ja

Smarttelefon : Ja, gjerne! (hvis ikke prisen blir for høy)

Edge og 3G : Greit å ha

 

Har sett på K800i, Nokia 6280, W810, N80 og N73 (vet ikke om hva prisen kommer til å ligge på, N73 har jo ikke kommet)

 

Takker for alle slags svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange gode alternativ, men alt blir litt vanskelig hvis du må ha radio.. Mine visdomsord er iallefall at smart-telefon er sinnsykt fett de forste ukene, men etterpå lite nyttig.. Har hatt en Nokia 3650, og har en Sony Ericsson P900.. Men dette er tunge, ikke så fryktelig vakre og upraktiske telefoner i grunnen.. Bytter min P900 i en Benq Siemens EL71 så snart som overhodet mulig.. Den telefonen kan blant annet friste med Edge og upåklagelig design (Sort) Finnes jo likevell mange alternativer, og Qtek telefonene begynner jo å bli ganske så overkommelige. Vil ikke ambefale Nokia sine smarttelfoner.. Nokia Series 60 med andre ord. Stortsett plastik og ett veldig utsatt operativsystem.. Fikk virus på telefonen 2 ganger.. Sony Ericsson sitt UIQ er stortsett greit, iallefall bedre en Nokia sitt.

Lenke til kommentar

Tror nok du for tiden vil få mest for pengene med en k800i. De får du helt ned i 2600 (totalpris) med abonnement og binding hos f.eks Tele2. N73 er mer eller mindre identisk, bare med symbian, men koster dessverre endel mer etter det jeg har funnet. billigste jeg fant uten abonnement var 4100 (i prisguiden)

 

N73 kommer nok til å synke endel i pris etterhvert, men tar vel endel uker. Jeg synes du bør satse på en av disse 2 telefonene, da de er mye bedre enn de andre du ramset opp. Spesielt skjermen på disse er fantastisk! Og ikke minst kameraet!

Lenke til kommentar
Tror nok du for tiden vil få mest for pengene med en k800i. De får du helt ned i 2600 (totalpris) med abonnement og binding hos f.eks Tele2. N73 er mer eller mindre identisk, bare med symbian, men koster dessverre endel mer etter det jeg har funnet. billigste jeg fant uten abonnement var 4100 (i prisguiden)

 

N73 kommer nok til å synke endel i pris etterhvert, men tar vel endel uker. Jeg synes du bør satse på en av disse 2 telefonene, da de er mye bedre enn de andre du ramset opp. Spesielt skjermen på disse er fantastisk! Og ikke minst kameraet!

6561261[/snapback]

 

Tusen Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...