Gå til innhold

Ny og bedre web-TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De håper det nye prosjektet kan utvikle seg til å bli en standard for web-TV i fremtiden.

Da håper jeg indelig de velger en åpen standard slik at vi kan få en god utviklingsdrivende konkurranse mellom mange leverandører. Hvis de velger det blir det sikkert en varig og bra standard. Dette kan bli spennende. Særlig med tanke på at TVer med enkel PC-funksjonalitet (integrerte medieplatformer) er på vei inn.

Lenke til kommentar

For free?

Nrk kommer med ipTV på kanalene deres til neste år...

Noen som mange vill muligens bruke...

Jeg har IPtv og er fornøyd med det jeg har:

NRK1

NRK2

TV2

TV2 zebra

TV3 norge

TV5

ZTV norge

Discovery

Disney channel

Toon disney

Voice

CNN

++++++++

masse annet rart :p

mange radio kanaler også :)

 

Har også leie av film via iptv

alt fra nye til klasikere

Leie i flere dager for samme pris som man leier en i video-shappa.

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Kjører et pilotprogram fra BKK her i Bergen akkurat nå, funker digg. Litt snålt kanalutvalg kanskje, men det gratis, så det overlever jeg :)

TV2

TVNorge

TV3

Discovery Channel

Animal Planet

MTV

CNN

Eurosport

Showtime

Travel

Cartoon Network/TCM

 

Ja til TV over IP :w00t:

Endret av PT
Lenke til kommentar

VikinGz og PT vil dere venligst fortelle hvordan og hvor dere får tak i dette, har vært på utkikk sååå lenge etter akkurat noe sånt.

Og for alle andre hvis dere vet noe om dette så vil jeg gjerne vite d, og sikkert mange andre også.

 

Jeg for min del har funnet noe jeg ble litt nyskjerrig på når jeg var ute og søkte på nettet her en dag, men d er dessverre ikke gratis, men hvis noen av dere skulle være interisert så: http://www.satellite-pc.com/opt.htm

 

De skal vist sende noe hdtv også, må bare si at jeg vet ikke hva dette er selv, har ikke prøvd ennå. For d kan jo kanskje bare være noe dritt høhø,men kanskje ikke

Lenke til kommentar

AllColer:

Som jeg skrev er jeg (vel, familien) med i et pilotprogram for IP-TV fra BKK i Bergen. Pappa jobber der, så det er neppe noe du kan gjøre for å få det derfra.

 

EDIT:

Det blir forresten neppe gratis når det en gang lanseres.

Endret av PT
Lenke til kommentar
AllColer:

Som jeg skrev er jeg (vel, familien) med i et pilotprogram for IP-TV fra BKK i Bergen. Pappa jobber der, så det er neppe noe du kan gjøre for å få det derfra.

 

EDIT:

Det blir forresten neppe gratis når det en gang lanseres.

6561926[/snapback]

 

Ahh my badge, lurte på hva slags program d var (pilotprogram) lol jeg skjønner nå.

 

FastTv ja har oppdaget d men jeg vil finne noe gratis jeg, hvis d er mulig da, eller til økonomien blir bedre da. Dessuten så sjekket jeg og d var ikke tilgjenelig i mitt område.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...