Gå til innhold

Wii = VVII = 10.2 = 2 oktober = Lansering 2 okt?


Dunedain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De refererer nok til en viktig dato i 2. Verdenskrig i japanske øyne. II har en dobbelt betydning, 2xW + II..

Så.... Noen viktige hendelser i japanske øyne på denne delen av året under 2. verdenskrig?

6568541[/snapback]

Interessant teori. Men jeg tror ikke japanerne liker å ha en konsoll som assosierer tilbake til andre verdens krig ettersom Japan var på nasjonalsosialistene sin side. Men kanskje?

6570332[/snapback]

 

Jeg nevner 6. August 1945 som et eksempel. TO bomber falt på TO byer. Hiroshima og Nagasaki. I ANDRE Verdenskrig (eller World War, WW) OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!! 6. AUGUST!!!

6579065[/snapback]

Jeg tenkte ikke på den dagen nei. Faktisk ville jo dette være en fin påminnelse om den katastrofen disse to atombombene var for de sivile i Japan. Faktisk blir jeg mer og mer spent her.

Lenke til kommentar
Tviler jeg på, Det er mindre enn 2 månender til. Ville de ikke markedsført sitt produkt mer? Og på en søndag av alle dager? Ingenting er jo åpent da...

 

Selv tror jeg slutten av oktober/begynnelsen av november.

6603109[/snapback]

Reklamekampanjene er allerede i gang i både Japan og amerika. Nintendo lanserer alltid sine konsoller på en søndag.

 

Ville ikke overraske meg om den kom allerede da, siden mange spilltitler på konsollen viser til en tidlig oktober-lansering. Jeg tror ikke den kommer så tidlig men. Vi får se.

Lenke til kommentar
Haha, Gamezone er noen frekkinger... Setter en lav pris (selv om det er meget mulig at dette faktisk blir prisen) for å tiltrekke seg oppmerksomhet og dermed kunder, men garanterer ingen verdens ting om hverken pris eller levering.

6603351[/snapback]

 

Ved bestilling godtar du at prisen kan bli både høyere og lavere. Vi garanterer derimot at vår pris vil være konkurransedyktig.

 

Syns ikke det er så frekt jeg..men kanskje pga jeg er "Gamezone-fanboy" da :whistle:

Lenke til kommentar
Tviler jeg på, Det er mindre enn 2 månender til. Ville de ikke markedsført sitt produkt mer? Og på en søndag av alle dager? Ingenting er jo åpent da...

 

Selv tror jeg slutten av oktober/begynnelsen av november.

6603109[/snapback]

Reklamekampanjene er allerede i gang i både Japan og amerika. Nintendo lanserer alltid sine konsoller på en søndag.

 

Ville ikke overraske meg om den kom allerede da, siden mange spilltitler på konsollen viser til en tidlig oktober-lansering. Jeg tror ikke den kommer så tidlig men. Vi får se.

6603306[/snapback]

 

Ville ha vært bra om den kom så tidlig, men vi får jo se. Uansett, hvorfor velge søndag? bleh får jeg ikke kjøpt den før mandagen

Lenke til kommentar
Tviler jeg på, Det er mindre enn 2 månender til. Ville de ikke markedsført sitt produkt mer? Og på en søndag av alle dager? Ingenting er jo åpent da...

 

Selv tror jeg slutten av oktober/begynnelsen av november.

6603109[/snapback]

Reklamekampanjene er allerede i gang i både Japan og amerika. Nintendo lanserer alltid sine konsoller på en søndag.

 

Ville ikke overraske meg om den kom allerede da, siden mange spilltitler på konsollen viser til en tidlig oktober-lansering. Jeg tror ikke den kommer så tidlig men. Vi får se.

6603306[/snapback]

 

Ville ha vært bra om den kom så tidlig, men vi får jo se. Uansett, hvorfor velge søndag? bleh får jeg ikke kjøpt den før mandagen

6603451[/snapback]

 

Vett iallefall at da Halo 2 kom, så hadde Gamezone nattåpent, slikt at de som virkelig hadde lyst på det, kunne kjøpe det på natten.

Tipper at det samme skjer nå, bare at nå er det på en søndag istedet for natt.

Lenke til kommentar
Syns ikke det er så frekt jeg..men kanskje pga jeg er "Gamezone-fanboy" da  :whistle:

6603378[/snapback]

Det er liksom sånn "vi er først ute med Wii! (Men vi kan ikke garantere at du faktisk får det til den prisen. Eller at den kommer til riktig tidspunkt. Eller at du får den i det hele tatt)"...

Lenke til kommentar
Syns ikke det er så frekt jeg..men kanskje pga jeg er "Gamezone-fanboy" da  :whistle:

6603378[/snapback]

Det er liksom sånn "vi er først ute med Wii! (Men vi kan ikke garantere at du faktisk får det til den prisen. Eller at den kommer til riktig tidspunkt. Eller at du får den i det hele tatt)"...

6609084[/snapback]

 

Hehe :!:

Måtte trekke litt på smilebåndet der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...