Gå til innhold

Dagens store nyhet på ITpro


spiffers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er vel faan meg bare tøv ?

 

Itpro er ei piss siden, håper de blir lagt ned.

 

7 MILLIARDER for hw.no. Read my name

 

Hvem for en idiot har skrevet det der egentlig ?

 

Siden er eid av Hardware Online AS eller no

6559638[/snapback]

 

"Orkla Media som i 2005 kjøpte opp Hardware.no er nå solgt til Mecom for 7 milliarder med David Montgomery i spissen."

Hva var det du ikke forstod?

Lenke til kommentar

"Orkla Media som i 2005 kjøpte opp Hardware.no er nå solgt til Mecom for 7 milliarder med David Montgomery i spissen."

Hva var det du ikke forstod?

6560528[/snapback]

 

Den setningen inneholder direkte faktafeil.

Prisen for orkla media var ikke "7 milliarder med Daid Motgommery i spissen". Penger har ingen spiss, og David Montgomerys sjel (det må jo være det ITPro sikter til her) tviler jeg på at orkla fikk med på kjøpet.

 

Så at noen ikke forstår den setningen er bare helt på sin plass egentlig for den er ganske feil.

Lenke til kommentar

Dette var en nyhet med kvalitet over seg. Selv om b-real sier vi ikke skal slenge dritt om andre nettsider vil jeg likevel nevne at jeg synes akkurat denne saken har noen kjennetegn jeg har sett i ITPro-artikler før. Det virker mest som en svertesak, uten noe fakta.

 

Neidu, det er nok ingen unge, gravende og fremadstormende journalister som kommer fra ITPro sin side nei. :p

Lenke til kommentar
Dette var en nyhet med kvalitet over seg. Selv om b-real sier vi ikke skal slenge dritt om andre nettsider vil jeg likevel nevne at jeg synes akkurat denne saken har noen kjennetegn jeg har sett i ITPro-artikler før. Det virker mest som en svertesak, uten noe fakta.

 

Neidu, det er nok ingen unge, gravende og fremadstormende journalister som kommer fra ITPro sin side nei. :p

6560782[/snapback]

Hei, jeg har skrevet nyheten på itpro, og vil ha meg frabedt slike trashy kommentarer. Salget av orkla media har hatt stor media dekning og vil påvirke hw uansett om du liker det eller ikke.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...