Gå til innhold

lvling guide please..


Anbefalte innlegg

beklager vis dette har blitt postet tidligere. men jeg fant ikke noe på forumet så bestemer meg for og poste. skal nå starte en mage som skal lvles og er rimelig lei av små treg lvling etter og ha spille warrior og priest til lvl 60.

 

og nå til spørsmålet er det noen som har en lvling guide til alliance gjerne fra 30-60 men alt er velkomment. og ingen grinde guider må vere questing.

 

 

takker på forhånd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
beklager vis dette har blitt postet tidligere. men jeg fant ikke noe på forumet så bestemer meg for og poste. skal nå starte en mage som skal lvles og er rimelig lei av små treg lvling etter og ha spille warrior og priest til lvl 60.

 

og nå til spørsmålet er det noen som har en lvling guide til alliance gjerne fra      30-60 men alt er velkomment. og ingen grinde guider må vere questing.

 

 

takker på forhånd :p

6559178[/snapback]

 

Like greit å bare grinde (hvis du skal powerlevel), hvis du da ikke vet om bestemte quest som gir ekstra mye xp

 

Fra 0-52 har jeg gjort ... kanskje 50 quest maks

Lenke til kommentar
Powerlevle tar vell egentlig kortere tid en å holde på og quest osv osv.

Så egentlig sparer du tid ved rask powerleveling, men du må sitte en lang periode i strekk foran pcn.

Men etter det er du done.

Du kan da sitte 1uke og bli ferdig med det, eller spille et halvår med mer "played time".

6560797[/snapback]

 

Det er bevist at questing tar kortere tid uansett hvor bra powerlevling du har..

 

Effektiv Questing > Power leveling.

 

Edit: skrivefeil og feil quote :D

Endret av Pelas
Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å hjelpe meg med å finne en guide for leveling til lvl 60 for undead warlocks?

6561805[/snapback]

 

Det er en som heter "The Recently Deceased". Jeg har den liggende som PDF på PCen, men jeg tror også den ligger på The Warlocks Den, under Guides, riktignok i noen-og-tyve forskjellige deler. PM meg med en mailadresse så kan jeg sende PDFen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...