Gå til innhold

Mobildonering, hvordan, hvor?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er vanlig for oss vanlige dødelige å få satt opp et system for å motta donasjoner via SMS? Det er for et forum. Det er registrert firma på det for å få .no-domene, om det skulle gjøre det noe lettere, jeg vet ikke. Vet dere? Hvor må jeg evt. henvende meg, osv.

Eivind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slår meg på her...

Eneste jeg har funnet hittils er infoplus, men disse tar 40% av fortjeneste, så om noen vet om noen bedre så skrik ut :)

 

Oh, holdt på å glemme: www.infoplus.no

 

 

Etter jeg har lest litt på siden så vil jeg også nevne at etter de har tatt 40% så kommer 25% moms av gjenværende beløp etterulgt av 30% til operatørene etter det igjen... Blir ikke mye penger igjen da :p

Endret av Mow
Lenke til kommentar

Jeg bruker Smsklubben til å motta donasjoner i forumet. Som sagt så forsvinner mye av penge andre steder når man bruker sms som donasjonsmåte. Når en bruker sms klubben betaler man 30 kroner i uka og kan da opprette egne sms tjenester, konkurranser, abonement, og i tillegg får en en egen sms kiosk hvor en kan tjene penger på å selge ringetoner osv. Vet ikke hva slags forum du har men kan paypal være et alternativ? Det skal et stor volum til for å tjene en del penger på sms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...