Gå til innhold

Den (forhåpentligvis) store tråden om romantikk!


Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

 

Har sett rundt på forumet en stund nå, men har ikke funnet noen tråd om romantikk!

 

Vel, vi har "Crawford's Store Sex Tråd" og vi har "Jon's tråd om kjærligheten", men det er lissom ingen egen tråd om romantikk!

 

Her vil jeg prate om romantikk, rett og slett.. Hva er romantisk? Har du noen romantiske opplevelser du vil dele? Noen tips til oss håpløse romantikere? Måneskinnstur eller fellesmekking på motorsykkel?

 

Come on, alle sammen! Ta kontakt med den romantikern som forhåpentligvis bor i alle og gjør dette til en flott tråd :)

 

Noen retningslinjer må man ha, dog.

Om du skal snakke om sex, ta det i denne tråden:

Crawford's Store Sex Tråd

Om du har dametrøbbel, ta det i denne:

Jon's tråd om kjærligheten

 

 

Om du vil overraske dama/typen med en fantastisk aften - ta det i denne! :D

 

Kjærligheten er så mye mer enn romantikk - derfor denne tråden for å bli litt mer konkret :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åkei, for å begynne så har jeg tenkt på en ting i det siste som går under navnet: "Prosjekt drømmedate '06".

 

Prosjektets mål er følgende:

• Å arrangere den mest romantiske kvelden jeg kan!

• Å gjøre kvelden uforglemmelig for "the special someone" (som jeg faktisk ikke veit hvem er ennå)

 

Vel, jeg har følgende stikkord:

• De stiligste klærne (les: dress)

• Selvlaget middag (LETT middag)

• Dempet belysning under middagen

• Svak bakgrunnsmusikk

• En tur ut for å gjøre noe gøy sammen (les: ikke kino)

• En lett, delikat dessert på brygga mens vi ser på kveldssola som går ned

 

Hvordan høres det ut?

 

Greia er at jeg vil arrangere en date som er veldig romantisk for å lissom "bevise" for meg selv at jeg kan være romantisk.

Ser på det som en slags personlig "sjarmørskoleeksamen". ;)

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Jeg og kjæresten har fast tradisjon med tacokvelder. Begge elsker taco, og det blir temmelig romantisk når vi først lager maten sammen og så setter oss ned i mørket med svak belysning og spiser ;)

6558313[/snapback]

vil jeg å :love:

 

 

 

 

 

 

Ledig neste Torsdag? :whistle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

(Denne tråden vil jeg ha i mine innlegg)

 

Likte Steffenm sitt opplegg med tacokveld. Sikkert kjekt å ha noe fast sammen som dere kan glede dere til. Håper jeg kan få til noe romantisk for kjæresten min før ferien er over. Men er litt usikker på om han er enig med meg om hva som er romantisk. Noen gutter som har noen gode råd? :hmm:

 

..vet at han vil like det uansett og sette pris på det, men jeg vil ha det finest mulig.

Lenke til kommentar
(Denne tråden vil jeg ha i mine innlegg)

 

Likte Steffenm sitt opplegg med tacokveld. Sikkert kjekt å ha noe fast sammen som dere kan glede dere til. Håper jeg kan få til noe romantisk for kjæresten min før ferien er over. Men er litt usikker på om han er enig med meg om hva som er romantisk. Noen gutter som har noen gode råd? :hmm: 

 

..vet at han vil like det uansett og sette pris på det, men jeg vil ha det finest mulig.

6558377[/snapback]

 

Noe jeg synes er veldig fint er når vi har en "helaften" sammen. Begynner med noe skikkelig moro og gjør flere ting utover kvelden. Kan vel kalles en date, men enda lenger/større gjerne. Kanskje begynne med å bare gå rundt i byen på dagen, bestille kinobilletter til kvelden, spise på peppes eller egon eller lignende etter filmen, gå hjem hvis det er gåavstand og bra vær og bare kose seg. Og ende den perfekte kvelden med tilhørende kveldskos :)

Lenke til kommentar

en gang så kjøpte eg en stoor pakke med små stearinlys, sånn 100 i en pakke, brukte vel alle, og plasserte dei rundt boblebadet og ellers på badet, og hadde handla inn matvarer snop og brus for 300, favoritt maten til ho eg gjorde det for, var litt små dyr. og ei flaske vin.

 

så eg satte ho til å sjå en episode av en serie, imens gjorde eg klar all maten, og satte den i ovnen, som skulle stå i ovnen i en time. sprang opp på loftet, tente på alle stearinlysa, mens eg tappa i boblebadet. det vart skikkelig pent. så gikk eg inn på rommet, og ba ho røyse seg opp, så fulgte eg ho ut på badet, og så da begynte kvelden. vart en kose stund på sofaen etter maten, så en gå tur, og derretter hefting senge gymnastikk

Lenke til kommentar

Jeg ringte til akvariet i ålesund å bestile 4 kosebamser av type delfiner, jeg fikk de til slutt å sende de meg ved postoppkrav.

 

Siden dama hadde en sånn fra før, som hun nekter å gi ifra seg. Jeg tok den engang, bare for å være småfrekk, hu blei skikkelig uttafor, så nå har hun 5 :)

Lenke til kommentar
Jeg og kjæresten min kysset for første gang på ett hotell i Paddington, London. Det var på en måte det som gjorde oss til mer en gode venner. Da vi skulle feire 1 årsdag, bestillte jeg overnatting på akkurat samme rom som vi bodde på, og overasket henne. Det var en fin tur  :)

6559473[/snapback]

good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...