Gå til innhold

Skal kjøpe ny PC! :) Har 9,5k å bruke


Anbefalte innlegg

[trakk tilbake hele bestillinga fra komplett.no]

 

Går heller for conroe rundt den 20. august tenker jeg! Er jo null norske nettbutikker som har den inne før da! eller?

 

Har skjerm & kabinettet, en 19 tommer samsung 930BF og et chieftec mesh kabinett + tastatur og mus daH! (mx3000)

 

9500k har jeg tenkt å bruke på innmaten, vil ha noe som varer en god stund, som er kjapt og stabilt og som kjører de nyeste spilla med null lagg!

 

 

--

Endret av kjekay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da men siden du uansett skule ha alt nytt så hadde conroe lønt seg ...

Da en E6600 på 2.4Ghz danker ut en FX 62 uklokket

En E6600 er lett og overklokke til 4Ghz bare du har rett kjøler, hovedkort og ram ...

Hvis den på stock (2.4Ghz) danker ut en FX 62 som koster oppi i 8000,- tenk deg hvor bra den er på 4Ghz :dribble: og den koster bare 2400-2600 :dribble:

Skal selv kjøpe meg en conroe i september måned og klokke den :cool:

>--|Glede seg|-->

Lenke til kommentar

HL2 vil gå så det griner... ingen problem i det hele tatt.

Spill som BF2 (64 player maps) og Oblivion hadde gått en del bedre hvis du hadde

fått deg 1 gig til med ram... ville vel heller gått for et 2x1gig set me ram hvis det

var jeg som skulle kjøpt.

 

Bortsett fra det så er det en bra PC du har der :)

 

Hilsen

Vinci

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vil sende hele sullamitten inn igjen, så kan du også kjøpe et til

sett av samme ram som du allerede har. Er ikke optimalt med 4x512, men det vil

nå funke. 2 gig me ram er vertfall sterkt å anbelfale hvis du skal bruke maskinen

til spilling. Og med tanke på resten av komponentene i maskinen din, så ser dette

veldig ut som en spille maskin :cool:

 

Hvis du vil sende inn hele sullamitten, så er ikke Ghost sitt forslag dumt.

Intel sine Conroe prossessorer er ganske råe.

 

Lykke til!

 

Hilsen

Vinci

Lenke til kommentar

Conroe har kommet ut men. Er isåfall mulig å få tak i på eaby etc. men vent noen dager da den skal komme 27juli tror jeg ...

Det er imorgen det :fun: eller i overimorgen for de som skal sove litt inatt ........

Kan noe om klokking/er du villig til å lære å klokke og klokke dette klokkemonsteret av en conroe? (avhenger av hva jeg setter opp deler)

Når du først har lært deg og klokke er det såre lett det tar bare litt tid, man man kan spare en del tusen på det ...

Skal du først klokke burdte dy kjøpe 7900gt og spare 1200,- der også :D

Det klokkes lett til bedre ytelse enn 7900GTX :dribble:

Like klokke vennlig som conroe ...

Lenke til kommentar

Så skal du ha en klokke pc eller en ikke klokke pc der alt skal gå på stock ?

Du for mest ytelse pr. krone hvis du klokker til mer enn 3.2-3.5Ghz som er lett med en conroe ...

 

*Edit: Her har du noen resultater på overklokking av conroe. Dog mest av E6700 og X6800

 

Ellers har du en link her hvor de fikk en E6600 stabilt opp i 4GHz på luftkjøling. Dog med litt vel dyr ram men du trenger ikke så dyr ram ...

 

Så kommer du til å klokke beistet eller ikke ?

Det avhenger av hva jeg setter opp av hardware på 9.5k som jeg har å gå på

For jeg ikke svar fort setter jeg ike sammen noe før imorgen siden jeg er stup trøt akkurat nå :sleep:

 

Vel har ikke fått noen svar ennå og han har logget av ...

Natta :sleep:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Da fikser jeg det men ikke før dagtilig/imogren tilig

Jeg setter ikke opp ett oppsett fra komplett ...

Mest sansynelig fra SHG ....

Komplett har utviklet seg til en dårlig butikk ettervert som det fikk mer og mer kunder :thumbdown:

6558655[/snapback]

 

Likte det oppsettet der veldig bra! Ganske fett hovedkort og :O

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...