Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Syreprimer og silikonfjerner. Nett butikker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare å stikke innom nærmeste lakk/malings forhandler da?

6559543[/snapback]

 

Og emne leser vi ikke?

6561541[/snapback]

Alkt tyder på at Barbaran har lest emnetittel. Innholdet i starttråden har jo ingen detaljer. Det kan være at svaret ligger nærmere enn du tror (nærmeste farvehandel). Husk at de ting du leter etter ikke kan sendes i posten!

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å stikke innom nærmeste lakk/malings forhandler da?

6559543[/snapback]

 

Og emne leser vi ikke?

6561541[/snapback]

Alkt tyder på at Barbaran har lest emnetittel. Innholdet i starttråden har jo ingen detaljer. Det kan være at svaret ligger nærmere enn du tror (nærmeste farvehandel). Husk at de ting du leter etter ikke kan sendes i posten!

6561672[/snapback]

 

Vel, syreprimer og silikonfjerner er mer enn detaljert nok, og hvis du tror at det ikke selges lakk på spraybox ved hjelp av posten, tar du feil. Merk deg at jeg ikke bruker utropstegn. Og jeg spør ikke etter hva en kan få tak i fra fargehandleren på hjørnet. Til alle som måtte lese denne tråden; hvis dere vet om en nettbasert butikk, flott om jeg kunne fått en link. Alle dere som ikke vet om en, ikke svar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...