Gå til innhold

Har et problem med mareritt.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg drømmer hver eneste natt om at jeg er på hytta med venninna mi, det er ganske mørkt. Jeg titter ut av vinduet og der ser jeg jeg en fyr som stirrer meg rett inn i øynene. Har hatt denne drømmen titt og ofte og jeg skvetter når jeg våkner opp og er gjennomsvett :cry:

 

Dette begynte på fredagen.

 

Er det noe jeg kan gjøre? Denne drømmen tærer på sjela mi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg drømmer hver eneste natt om at jeg er på hytta med venninna mi, det er ganske mørkt. Jeg titter ut av vinduet og der ser jeg jeg en fyr som stirrer meg rett inn i øynene. Har hatt denne drømmen titt og ofte og jeg skvetter når jeg våkner opp og er gjennomsvett  :cry:

 

Dette begynte på fredagen.

 

Er det noe jeg kan gjøre? Denne drømmen tærer på sjela mi

6555387[/snapback]

 

 

Har du dårlig samvitighet etter å ha "stjålet" jenta fra en annen?

Lenke til kommentar
Hei, jeg drømmer hver eneste natt om at jeg er på hytta med venninna mi, det er ganske mørkt. Jeg titter ut av vinduet og der ser jeg jeg en fyr som stirrer meg rett inn i øynene. Har hatt denne drømmen titt og ofte og jeg skvetter når jeg våkner opp og er gjennomsvett  :cry:

 

Dette begynte på fredagen.

 

Er det noe jeg kan gjøre? Denne drømmen tærer på sjela mi

6555387[/snapback]

 

 

Har du dårlig samvitighet etter å ha "stjålet" jenta fra en annen?

6555929[/snapback]

 

Nei :hmm: har ikke gjort det heller

Face my fears, ja jo.

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
Sov ukomfertabelt? Med fleeceteppe eller noe du ikke er vant til.

 

Når du sover komfertabelt, eller er utrolig sliten, er det større sjanser for at du drømmer / får mareritt, så cluet er egentlig å ikke være for komfertabel.

6556591[/snapback]

ligger sikkert noe i det, men hvis man er extremt komfertabel...vil man ikke drømme om gode ting? f.eks: damer :)

Lenke til kommentar
Sov ukomfertabelt? Med fleeceteppe eller noe du ikke er vant til.

 

Når du sover komfertabelt, eller er utrolig sliten, er det større sjanser for at du drømmer / får mareritt, så cluet er egentlig å ikke være for komfertabel.

6556591[/snapback]

ligger sikkert noe i det, men hvis man er extremt komfertabel...vil man ikke drømme om gode ting? f.eks: damer :)

6556632[/snapback]

 

Det med damer kan føre til at man drømmer om sex..

Og det kan medføre lyder i søvne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...