Gå til innhold

hjelp til kjøp av bærbar?=)


Anbefalte innlegg

hei! skal kjøpe meg en lap-top nå til høsten. Da tenker jeg å bruke ca 10.000 på denne, den bø veie ganske lite og være ganske liten da jeg skal bruke den mye på skole og til skolearbeid. samtidig bør den ha mye plass til bilder og musikk, og ikke bli treg av dette. trivli med innebygd megapixel kamera også=) har hørt lit tom sony vaio, men finner ikke noe om dennne på norske sider eller hvor jeg kan kjøpe den. blir overlykkelig for svar;)

by the way, har ikke peeeiling på data språk, så om dere kan briefe meg på de forskjellige spesifikasjonene på pc'ne dere anbefaler hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Vaio selges ikke her i Norge så vidt jeg har skjønt.. Du må over grensa for å finne den.

 

Så bør du jo kanskje nevne hva du mener med ganske liten, er det en ultraportabel under 1,5? Eller er det greit om den er under 2kg?

 

Kaster ballen videre..

Lenke til kommentar

Selv skal jeg kjøpe denne så snart den kommer for salg (31. juli: Acer Aspire 5561

kr. 9990,-

 

Da får du et grafikkort som kan kjøre det aller meste av spille (ATI x 1600), 1gb ram, dual core prosessor, 120gb harddisk, og integrert 1.3 megapixel kamera på kjøpet. Skjermer er 14.1", så den er ikke akkurat ultraportabel, men er du interressert i å spille må du ha hvertfall såpass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...