Gå til innhold

Lært meg nytt tricks! :)


Martindani

Anbefalte innlegg

Etter at jeg leste om han som tok salto med skru fra timeteren, måtte jeg bare komme med mitt gledesutbrudd :p

 

For to dager siden lærte jeg meg Molberger fra 5-meteren!

Landa først på magen to ganger, men fikk det til på tredjeforsøket, lenge siden jeg har vært så glad! :D

 

Molberger: baklengs salto med løpefart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd molberger jeg også uten hell, prøvde også vanlig baklengs salto fra sjumeteren som resulterte i ett magaplask. :(

6575132[/snapback]

 

Jeg har hoppet fra 5-meteren ca. 4 ganger, så jeg kan ikke påstå at dette er mitt sterkeste felt, men å ta et mageplask fra 7-meteren må da være et smertehelvete?

Lenke til kommentar
er lett da... bare aa proeve saa gaar det... toeffeste er hvis du klarer en saann og avslutte med stup.

6577113[/snapback]

Det meste er lett når man først kan det :)

 

Der jeg bader, er på Lillehammer. Er ikke noe høyere enn 5 meter der. Hadde vært gøy å prøvd molberger fra 7m, men vet ikke om jeg hadde turt. :p

Lenke til kommentar

Molberger trenger ikkje akkurat å bli tatt med "løpefart", men det er ein baklengs salto der du "fyker" framover i det du tar saltoen.. Noken sinne sett ein fyr på ski ta baklengs salto? Det er ein molberger han tar.. med mindre han står baklengs mot hopp kanten eller tar det stillestående (lite trulig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...