Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?


auran

Anbefalte innlegg

Situasjonen jeg er oppe i nå vil nok virke lite koselig på de aller fleste, og jeg kan forsikre dere om at jeg ikke har det noe bedre selv.

 

Startet traffikal opplæring i slutten av 2004 (første kjøretime den 30 desember,om jeg husker riktig), første oppkjøring i januar 2005. Forrige oppkjøring hadde jeg den 10 mai. Fikk så beskjed om at jeg måtte ta enkelte deler av det traffikale grunnkurs(førstehjelpskurs,langkjøring, og noe saker om trafikksikkerhet)

Så sagt så gjort,hittils alt vel(bortsett fra det å stryke på oppkjøringen opptil flere ganger selvfølgelig)

 

Fikk tilslutt satt opp en ny oppkjøring den 27 juli(nå til torsdagen), og har i påvente av den kjørt et par timer hver dag.

(Begynner på NTNU i Trondheim i starten av august, som dog er 60-70 mil unna,og det hadde vært greit med bil der)

 

Fikk beskjed for litt under en halvtime siden om at jeg tydeligvis ikke får ta lappen nå til torsdagen alikevel,en ny regel dikterte vistnok at man måtte ta HELE det trafikale grunnkurs før oppkjøring kan fikses.

Har ringt til trafikkstasjonen,vegvesenet,vegdirektoratet, Gud,Allah og Buddha, men ingen er interessert i å gi meg et realt svar. Det alternativet jeg fikk var å sende et klagebrev til vegvesenet, med en forventet behandlingstid på 3-4 uker.

 

Noen som har vært oppi/er oppi en liknende situasjon,eller som har noen forslag til hva jeg burde gjøre? Er rimelig nevrotisk i skrivende stund,så all feedback (- trolling) mottas med glede.

 

mhv

Auran

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Møt opp på en trafikkstasjon og be om henvisning til hvilken regel du faller under, og hvorfor du plutselig faller under denne regelen, uten å ha blitt opplyst om dette før.

6553334[/snapback]

 

Been there,done that. "Regler er regler". Så har valget mellom å kjøre opp i Trondheim,eller å begynne studier,for så å returnere til fødebyen en siste gang,for så å ta den fordømte lappen. Blir nok det siste.

#)¤&!)#(!")#&!"#!!#=!("¤/=!%/ Vegvesen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...