Gå til innhold

Trådløs løsning som funker!


Anbefalte innlegg

Hei! Trenger tips om trådløs mus og tastatur som funker!! Har kjøpt meg noe Logitech piss som kun funker med klar bane til usb ding senderen...

 

Vil gjerne ha forslag på et oppsett som er bra til spill.

 

Tastaturet jeg har nå er slik at når jeg spiller og bruker taster: Kommer melding fra softwaren: Denne tasten er ikke aktivert, vil du aktivere den? Møkk altså!

 

Musa er også av den lette billige typen så vil gjerne ha forslag på et bra oppsett som funker på avstand/dør mellom.

 

sitter i stua med lcd tv, og bruker pc på den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Trenger tips om trådløs mus og tastatur som funker!! Har kjøpt meg noe Logitech piss som kun funker med klar bane til usb ding senderen...

 

Vil gjerne ha forslag på et oppsett som er bra til spill.

 

Tastaturet jeg har nå er slik at når jeg spiller og bruker taster: Kommer melding fra softwaren: Denne tasten er ikke aktivert, vil du aktivere den? Møkk altså!

 

Musa er også av den lette billige typen så vil gjerne ha forslag på et bra oppsett som funker på avstand/dør mellom.

 

sitter i stua med lcd tv, og bruker pc på den

6552615[/snapback]

 

MX5000 er et veldig bra sett: MX5000

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...