Gå til innhold

hva er shadow priest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir kalt en shadow-priest om du setter dine talent-points i Shadow-treet. Dette er meget effektivt for å drepe udyr(mobs) alene og også veldig effektivt i Player vs Player, men derimot ikke så effektivt i instances hvor det ofte forventes at du kan heale litt ;)

Lenke til kommentar

vel ... ikke bare det

 

VE healer dog partyet for en samlet verdi av 150% av din damage (med talent points). Dvs. 2000 critt mindblast healer partyet for 3000 hitpoints, men ...

 

Det er ikke VE som gjør den bra i PvE, det er de 15% ekstra shadow damage, pluss at Shadowpriest (med godt gear) er den klassen som er i stand til å gjøre MEST damage (kommer litt ann på om rogues og damage-warrior har totems osv ...), men med Cuse of Element fra warlocks i tillegg så er Shadowpriest en VELDIG god damagedealer. De har dog ikke evig mana, men noen talents i disc så har du det.

 

Noen demonic runes og litt annet goodie så er du der. Jeg har nettopp spilt opp en ny shadowpriest (har gjort full BWL som shadowpriest og healer), nå prøver jeg bare å overtale guildet til å la meg spille shadowpriset, har en full epic warlock der fra før ...

 

Shadowpriest = god i både PvP og PvE, men er ingen healer. Face it - de er ikke god for nesten noe healing - hvis du ser bortifra vamperic embrace, men! De kan forsatt heale (bruker all manaen veldig raskt). Noen low rank greater heals så kan du faktisk nail'e den healingen alikevel :)

Lenke til kommentar
Ja ... Jeg er litt trøtt her jeg sitter - sist jeg sjekket hadde ikke priest noen arcan/fire spells :p

6552575[/snapback]

Starshards! Pewpewpew! Holyfire! Kaaapeeeeew!

 

Anyhoo, dama hadde en rimelig frisk crossbuild med brorparten av talents i shadow, funka veldig fint for henne når hun raida, healer oppunder de andre. Klart, når man går glipp av tier6-talents og sånt så er man ikke på topp av healing-meteret, men man klarer å gjøre jobben sin i raids, og man klarer i tillegg å...vel...drepe mobs uten å kjede dem til døde...

Lenke til kommentar

cross-country builds er ikke noe å satse på, et tier 6 build og de siste 20 poengene i noe annet ... er det som pleier å være best. Eller egentlig ikke

 

Warlock har 0/30/21, men det er fordi vi har et imb talent på 21 (ruin) :p

 

 

ædit: har du shadowbuild så er shadowfor et must.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

warlock bruker mana veldig raskt også (1500 mana for Demon Armor) ... men det strekker seg overaskende langt når du slipper å buffe deg selv hele tiden :)

 

Shadowform er vel 500 mana? rundt der ... Litt intellect gear så har du det.

 

Shadowpriest er forferdelig god 1vs1 PvP. I mine øyne er det ingen klasser som har noe særlig overtak her.

Lenke til kommentar
warlock bruker mana veldig raskt også (1500 mana for Demon Armor) ... men det strekker seg overaskende langt når du slipper å buffe deg selv hele tiden :)

 

Shadowform er vel 500 mana? rundt der ... Litt intellect gear så har du det.

 

Shadowpriest er forferdelig god 1vs1 PvP. I mine øyne er det ingen klasser som har noe særlig overtak her.

6552633[/snapback]

 

 

men warlock kan gjöre om HP til mana xD

Lenke til kommentar
warlock bruker mana veldig raskt også (1500 mana for Demon Armor) ... men det strekker seg overaskende langt når du slipper å buffe deg selv hele tiden :)

 

Shadowform er vel 500 mana? rundt der ... Litt intellect gear så har du det.

 

Shadowpriest er forferdelig god 1vs1 PvP. I mine øyne er det ingen klasser som har noe særlig overtak her.

6552633[/snapback]

 

 

men warlock kan gjöre om HP til mana xD

6552705[/snapback]

 

Men det tar tid ....

 

 

På en vanelig raggy kill så kan det være jeg life-taper så lite som 1-2 ganger. Vanligvis 8-9 ganger for å få fult med mana og bandasje opp igjen, men manaen holder lenge :)

Lenke til kommentar

Gå full shadow og ha den specen til du joiner en end game guild.

Timer du heals riktig, og spiller litt smart er det ingen problem å heale i alle instancer som main healer. Dog det gjelder som sagt ikke i Endgame.

 

Jeg var så dum å kjøre holy frem til lvl 60 fordi jeg levde i visjonen at jeg healet bedre. Fant ut etter respec og et par partys at det var bare å lure seg selv.

Ja, man healer raskere og bruker mindre mana med en disc holy build, men gimper seg så utrolig at det er til å spy av.

VE tar jgjen en god del av det du taper i holy talents. Mer en nok til at du kan ha det morro i instancer som Scholo, UBRS etc. som main healer uten å være en gimp.

Presten min er HP bot nå siden jeg tenkte ta noen ZG raids, men huff det er så gørr kjedelig å spille slik at jeg lagde en ny char.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...