Gå til innhold

Finne verdi på basketkort;)


Anbefalte innlegg

Hei!

Har et ca. 10 år gammelt basketkort som jeg er interessert i å finne ut verdien på. Basketkortet er av Dennis Rodman. På selve kortet er han avbildet i Chicago Bulls drakt, mens bakpå står statusen hans for 94-95 sesongen med Spurs.

Kortet er laget av Upper Deck og er et hologram kort. På baksiden står tallet 22 øverst til venstre.

 

Grunnen til at jeg gjerne vil vite verdien på dette kortet, er at etter det jeg har fått høre, ble det trukket tilbake da de fant ut at man kan se penisen hans på det. Ettersom dette da sikkert er ganske sjeldent, vil jeg gjerne vite om det har noen verdi.

 

Legger ved bilder av kortet:)

 

post-104821-1153797631_thumb.jpg

 

post-104821-1153797589_thumb.jpg

 

post-104821-1153797646_thumb.jpg

 

Mvh. Remi Hansen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det penisen man ser på bilde 2 der? Eller er det en skygge?

6552138[/snapback]

Har du for vane å komentere/svare på poster du ikke har lest?

Grunnen til at jeg gjerne vil vite verdien på dette kortet, er at etter det jeg har fått høre, ble det trukket tilbake da de fant ut at man kan se penisen hans på det. Ettersom dette da sikkert er ganske sjeldent, vil jeg gjerne vite om det har noen verdi.

6552080[/snapback]

 

 

 

 

Jeg føler uanset at threaden hadde passet bedre under Off topic=> Annet, eventuelt under forumets Sport / Idrett kategori.

En moderator er sikkert enig, og flytter den helt sikkert dit den passer best.

Lenke til kommentar
Er det penisen man ser på bilde 2 der? Eller er det en skygge?

6552138[/snapback]

 

Ser ut som det er det gitt!

 

Bruckiania, han har lest hele posten. Men det har tydligvis ikke du.

 

Men skjønner ikke hvorfor det skal ha ekstra verdi for å få se en tissefant. Men utrolig hva folk betaler for.

Lenke til kommentar

Jeg lurer forsåvidt på akkurat det samme som "rahansen", men jeg har ishockey kort (NHL), flere av kortene er merket med nummer, f.eks kort nr.21 av 165.

Mener å huske at man fikk kjøpt bøker som viste de mest verdifulle kortene for flere år siden, da var det en butikk i Oslo som solgte disse. Tror butikken het Jordal Sport.

 

**Edit**

 

Etter et kjapt søk på "google" kan jeg konstantere at butikken fremdeles

eksisterer :)

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
Er det penisen man ser på bilde 2 der? Eller er det en skygge?

6552138[/snapback]

Bruckiania, han har lest hele posten. Men det har tydligvis ikke du.

6552567[/snapback]

 

Jeg syntes det var ganske åpenbart at bilde nr.2 var kortet med den synlige penisen.

Derfor trodde jeg at AimAr ikke hadde lest teksten siden han spurte om det var en penis på bildet.

Jeg forsår nå at AimAr var usikker på om bilde nr.2 var det kortet Rahansen skrev om. Når AimAr nevnte "penisen" trodde jeg han refererte til "penisen" til Rodman, ikke "penisen" Rahansen nevnte. Altså jeg trodde han pressiserte at han trode han så en penis på bildet.

Jeg beklager derfor at jeg missforsto AimAr sitt spørsmål.

Lenke til kommentar
  • 15 år senere...

Hei. Ser tråden er gammel, og dette er sikkert ikke like relevant nå så mange år senere. Men Basketballkort-hobbyen (samlekort generelt) har tatt seg veldig opp nå i og etter korona. Beste måten og finne verdi på basketballkort er på ebay.com: Søk på kortet og se på solgte. Da vil du få en pekepinn på hva det er verdt den dag i dag. Du kan også bruke 130point.com/sales

Evt ta kontakt med www.liveterkort.no. Der vil du få all den hjelp du trenger for verdivurdering av kortene dine. 
 

Malvin Munthe.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...