Jump to content
Sign in to follow this  
Rahansen

Finne verdi på basketkort;)

Recommended Posts

Hei!

Har et ca. 10 år gammelt basketkort som jeg er interessert i å finne ut verdien på. Basketkortet er av Dennis Rodman. På selve kortet er han avbildet i Chicago Bulls drakt, mens bakpå står statusen hans for 94-95 sesongen med Spurs.

Kortet er laget av Upper Deck og er et hologram kort. På baksiden står tallet 22 øverst til venstre.

Grunnen til at jeg gjerne vil vite verdien på dette kortet, er at etter det jeg har fått høre, ble det trukket tilbake da de fant ut at man kan se penisen hans på det. Ettersom dette da sikkert er ganske sjeldent, vil jeg gjerne vite om det har noen verdi.

Legger ved bilder av kortet:)

post-104821-1153797631_thumb.jpg

post-104821-1153797589_thumb.jpg

post-104821-1153797646_thumb.jpg

Mvh. Remi Hansen ;)

Er det penisen man ser på bilde 2 der? Eller er det en skygge?

6552138[/snapback]

Har du for vane å komentere/svare på poster du ikke har lest?

Grunnen til at jeg gjerne vil vite verdien på dette kortet, er at etter det jeg har fått høre, ble det trukket tilbake da de fant ut at man kan se penisen hans på det. Ettersom dette da sikkert er ganske sjeldent, vil jeg gjerne vite om det har noen verdi.

6552080[/snapback]

Jeg føler uanset at threaden hadde passet bedre under Off topic=> Annet, eventuelt under forumets Sport / Idrett kategori.

En moderator er sikkert enig, og flytter den helt sikkert dit den passer best.

6552138[/snapback]

Ser ut som det er det gitt!

Bruckiania, han har lest hele posten. Men det har tydligvis ikke du.

Men skjønner ikke hvorfor det skal ha ekstra verdi for å få se en tissefant. Men utrolig hva folk betaler for.

Sikkert penislengden som har boostet Rodmans ego..

Husker når vi var små, så var det Beckett som gjaldt. Google det, så finner du sikkert noe.

Skal du selge det?

Vet ikke om jeg skal selge det, men hadde vært kjekt å vite verdien på det. Burde være verdt litt, siden de sluttet å produsere det ganske kjapt.

Edited by Rahansen

Finns ingen sider som har en oversikt over basketkort da?

Sitter selv med flere hundre kort, blant annet kort som var verdt noen hundre kroner på tidlig 90-tallet...hadde jo vært kult å få litt spenn for det i dag :p

Jeg lurer forsåvidt på akkurat det samme som "rahansen", men jeg har ishockey kort (NHL), flere av kortene er merket med nummer, f.eks kort nr.21 av 165.

Mener å huske at man fikk kjøpt bøker som viste de mest verdifulle kortene for flere år siden, da var det en butikk i Oslo som solgte disse. Tror butikken het Jordal Sport.

**Edit**

Etter et kjapt søk på "google" kan jeg konstantere at butikken fremdeles

eksisterer :)

Edited by iggipop

6552138[/snapback]

Bruckiania, han har lest hele posten. Men det har tydligvis ikke du.

6552567[/snapback]

Jeg syntes det var ganske åpenbart at bilde nr.2 var kortet med den synlige penisen.

Derfor trodde jeg at AimAr ikke hadde lest teksten siden han spurte om det var en penis på bildet.

Jeg forsår nå at AimAr var usikker på om bilde nr.2 var det kortet Rahansen skrev om. Når AimAr nevnte "penisen" trodde jeg han refererte til "penisen" til Rodman, ikke "penisen" Rahansen nevnte. Altså jeg trodde han pressiserte at han trode han så en penis på bildet.

Jeg beklager derfor at jeg missforsto AimAr sitt spørsmål.

Har faktisk det samme kortet liggende i en eske et eller anna sted, sammen med Kobe rookie card og et par andre "perler" husker jeg fikk kjeft for det kortet der på skolen av læreren fordi jeg gikk og viste det til alle jentene :roll: Things used to be so simple...

men jeg må bare bumpe denna litt...trenger faktisk litt cash for tiden, så det hadde vært ålreit å kunne kvitte seg med no kort..veit jo aldri om det fortsatt har verdi... noen som har noen tips om norske forhandlere eller no?