Gå til innhold

Gears of war release lekket?


nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er da bare en idiot som har sagt at det skal slippes samtidig som en tour starter.. Spillet har da ikke lekket ut.

6551727[/snapback]

 

Lolz0r!

 

Men ja! Håper dette spillet er OPTIMALISERT bra nok,med jevn FPS all over the place. Det ser heilt utrolig bra ut,og skuffer dette spillet...ja da blir eg litt lei meg :)

Lenke til kommentar
Er da bare en idiot som har sagt at det skal slippes samtidig som en tour starter.. Spillet har da ikke lekket ut.

6551727[/snapback]

 

Lolz0r!

 

Men ja! Håper dette spillet er OPTIMALISERT bra nok,med jevn FPS all over the place. Det ser heilt utrolig bra ut,og skuffer dette spillet...ja da blir eg litt lei meg :)

6552077[/snapback]

 

Det var vært så mye oppmerksomhet rund Gears Of War at jeg nesten blir redd jeg blir litt skuffa når det kommer. Det eneste andre spillet jeg kommer på i farten som jeg har hatt slike forhåpninger til som GoW var Half Life 2 på PC. Men det innfridde jo - for meg i hvert fall.

 

Spekulasjoner rundt release datoer... vil vel alltid være det. Men synes det som regel er lite interessant. Det eneste jeg håper på er at spillstudioet ikke blir presset av utgiver til å døtte det ut for tidlig før det er skikkelig optimalisert. Det er såpass mye annet snacks ute og som kommer snart til 360 at jeg kan godt vente litt ekstra på GoW hvis det blir så bra som jeg håper.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Er da bare en idiot som har sagt at det skal slippes samtidig som en tour starter.. Spillet har da ikke lekket ut.

6551727[/snapback]

 

Lolz0r!

 

Men ja! Håper dette spillet er OPTIMALISERT bra nok,med jevn FPS all over the place. Det ser heilt utrolig bra ut,og skuffer dette spillet...ja da blir eg litt lei meg :)

6552077[/snapback]

 

Det var vært så mye oppmerksomhet rund Gears Of War at jeg nesten blir redd jeg blir litt skuffa når det kommer. Det eneste andre spillet jeg kommer på i farten som jeg har hatt slike forhåpninger til som GoW var Half Life 2 på PC. Men det innfridde jo - for meg i hvert fall.

 

Spekulasjoner rundt release datoer... vil vel alltid være det. Men synes det som regel er lite interessant. Det eneste jeg håper på er at spillstudioet ikke blir presset av utgiver til å døtte det ut for tidlig før det er skikkelig optimalisert. Det er såpass mye annet snacks ute og som kommer snart til 360 at jeg kan godt vente litt ekstra på GoW hvis det blir så bra som jeg håper.

 

Dr Peedee

6552195[/snapback]

 

Word, kunne godt ha ventet til ut på nyåret med dette spillet. Men det vi har sett hittil har jo sett skikkelig polert ut, så jeg tror dette blir bra!

Lenke til kommentar
Klarer ikke helt å få opp entusiasmen for GoW. Har omtrent samme forventning som til doom 3 - "alt" dreide seg om grafikken. Sitter med en liten følelse av at det blir en halvveis flop.

6560074[/snapback]

 

 

Har du satt deg det minste inn i storyen i spillet da? Sett noen ingame videoer?

 

Min skepsis ble i alle fall snudd til entusiasme etter å ha sugd til meg en del info via blant annet IGN og Gamespot.

 

Men, som naco skriver så er det kanskje smartere å ha et litt mer skeptisk / tilbakeholdent syn på et spill, og deretter bli positivt overrasket.

 

Vet i alle fall at jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Har du satt deg det minste inn i storyen i spillet da? Sett noen ingame videoer?

6560186[/snapback]

Sikkert ikke godt nok. Har mest bare sett trailere og e3-filmer, så det blir vel mer presist å si at de trailerne/filmene som har sluppet ikke har fått opp entusiasmen min så veldig, kanskje mest pga jeg får litt doom3 følelsen...

 

Skal prøve å få lest litt mer om det og se om ikke det hjelper :yes:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...